Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

hsinfo.amxxodgrywanie dzwiekow

hs

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zielkowy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:slupsk
Offline

Napisano 09.02.2014 15:22

Witam mam pewien problem gdyz probowalem przerobic plugin hs info ,zeby odtwarzal tylko trzy dzwieki a nie 6 jak w oryginale jezeli by ktos mogl mi powiedziec jak to zrobic bylbym wdzieczny

Chodziu mi o to ,zeby plugin odgrywał tylko dzwięki /hs1 /hs3 /hs4

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "HeadShot Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sbstn"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","Death","ae")
	register_cvar("amx_hs_on","1")
	register_cvar("amx_hs_info","1")
	register_cvar("amx_hs_info_style","1")
	register_cvar("amx_hs_sound","1")
	register_cvar("amx_hs_sound_style","1")
	register_cvar("amx_hs_hud","1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/hs1.wav")
	precache_sound("misc/hs2.wav")
	precache_sound("misc/hs3.wav")
	precache_sound("misc/hs4.wav")
	precache_sound("misc/hs5.wav")
	precache_sound("misc/hs6.wav")
	precache_sound("misc/hs7.wav")
}

public Death()
{
	new killer = read_data(1) 
	new victim = read_data(2)
	new hs = read_data(3)
	new killer_hp = get_user_health(killer)
	new hs_info = get_cvar_num("amx_hs_info")
	new hs_info_style = get_cvar_num("amx_hs_info_style")
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new killer_name[32]
	new victim_name[32]
	new weapon[32]
	get_user_name(killer,killer_name,31)
	get_user_name(victim,victim_name,31)
	read_data(4, weapon, 31)
	
	if(hs && hs_on==1)
	{
		Sound()
		HUD(killer)
		
		if(hs_info==1 && hs_info_style==1)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01",killer_name,victim_name)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==2)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01",killer_name,victim_name,weapon)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==3)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==4)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,weapon,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Sound()
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_sound = get_cvar_num("amx_hs_sound")
	new hs_sound_style = get_cvar_num("amx_hs_sound_style")
	
	if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==2)
	{
		
		new rand
		rand = random_num(0,6)
		switch (rand)
		{
			case 0:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs1")
			}
			case 1:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs2")
			}
			case 2:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs3")
			}
			case 3:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs4")
			}
			case 4:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs5")
			}
			case 5:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs6")
			}
			case 6:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs7")
			}
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	}else if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==1)
	{
		client_cmd(0,"spk misc/hs1")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public HUD(killer)
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_hud = get_cvar_num("amx_hs_hud")
	
	if(hs_on==1 && hs_hud==1)
	{
		set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
		show_hudmessage(killer,"HEADSHOT!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Arab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:59
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2014 15:49

Sprawdź

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "HeadShot Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sbstn"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","Death","ae")
	register_cvar("amx_hs_on","1")
	register_cvar("amx_hs_info","1")
	register_cvar("amx_hs_info_style","1")
	register_cvar("amx_hs_sound","1")
	register_cvar("amx_hs_sound_style","1")
	register_cvar("amx_hs_hud","1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/hs1.wav")
	precache_sound("misc/hs2.wav")
	precache_sound("misc/hs3.wav")
}

public Death()
{
	new killer = read_data(1) 
	new victim = read_data(2)
	new hs = read_data(3)
	new killer_hp = get_user_health(killer)
	new hs_info = get_cvar_num("amx_hs_info")
	new hs_info_style = get_cvar_num("amx_hs_info_style")
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new killer_name[32]
	new victim_name[32]
	new weapon[32]
	get_user_name(killer,killer_name,31)
	get_user_name(victim,victim_name,31)
	read_data(4, weapon, 31)
	
	if(hs && hs_on==1)
	{
		Sound()
		HUD(killer)
		
		if(hs_info==1 && hs_info_style==1)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01",killer_name,victim_name)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==2)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01",killer_name,victim_name,weapon)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==3)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else if(hs_info==1 && hs_info_style==4)
		{
			ColorChat(0, YELLOW, "# ^x04%s^x01 strzelil headshota ^x04%s^x01 z ^x03%s^x01 i nadal ma ^x03%dHP^x01!",killer_name,victim_name,weapon,killer_hp)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Sound()
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_sound = get_cvar_num("amx_hs_sound")
	new hs_sound_style = get_cvar_num("amx_hs_sound_style")
	
	if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==2)
	{
		
		new rand
		rand = random_num(0,3)
		switch (rand)
		{
			case 0:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs1")
			}
			case 1:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs2")
			}
			case 2:
			{
				client_cmd(0,"spk misc/hs3")
			}
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	}else if(hs_on==1 && hs_sound==1 && hs_sound_style==1)
	{
		client_cmd(0,"spk misc/hs1")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public HUD(killer)
{
	new hs_on = get_cvar_num("amx_hs_on")
	new hs_hud = get_cvar_num("amx_hs_hud")
	
	if(hs_on==1 && hs_hud==1)
	{
		set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
		show_hudmessage(killer,"HEADSHOT!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2

#3 zielkowy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:slupsk
Offline

Napisano 09.02.2014 15:56

nie mozna skompilowac ... i chodzilo mi o dzwiek hs1.wav hs3.wav i hs4.wav


  • +
  • -
  • 0

#4 Arab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:59
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2014 16:03

Poprawiłem. Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#5 zielkowy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:slupsk
Offline

Napisano 09.02.2014 16:10

Dziala Wielkie dzięki + dla Ciebie

 

// Mozna zamknąć


Użytkownik zielkowy edytował ten post 09.02.2014 16:11

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: hs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych