Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Native error - cs_get_user_team


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziolek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.02.2014 20:26

Witajcie mam taki mały problem ;/ a niestety nie wiem jak to naprawić myślałem nad "if(is_user_connected(id))"

 

Logi

L 02/02/2014 - 19:38:32: Start of error session.
L 02/02/2014 - 19:38:32: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140202.log")
L 02/02/2014 - 19:38:32: [CSTRIKE] Invalid player 16
L 02/02/2014 - 19:38:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Zombie_TheHeroEX.amxx")
L 02/02/2014 - 19:38:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 02/02/2014 - 19:38:32: [AMXX]    [0] Zombie_TheHeroEX.sma::fm_cs_set_user_team_msg (line 3335)

 

stock fm_user_team_update(id)
{    
    static Float:current_time; current_time = get_gametime()
    
    if(current_time - g_TeamMsgTargetTime >= TEAMCHANGE_DELAY)
    {
        set_task(0.1, "fm_cs_set_user_team_msg", id+TASK_TEAMMSG)
        g_TeamMsgTargetTime = current_time + TEAMCHANGE_DELAY
    } else {
        set_task((g_TeamMsgTargetTime + TEAMCHANGE_DELAY) - current_time, "fm_cs_set_user_team_msg", id+TASK_TEAMMSG)
        g_TeamMsgTargetTime = g_TeamMsgTargetTime + TEAMCHANGE_DELAY
    }
}

GwynBleidD (08.02.2014 11:47):
Dodaj numerację linii do kodu, ułatwi to innym znalezienie błędu. Aby dodać numerację używasz tagu code w ten sposób: [code=auto:22], gdzie 22 to numer pierwszej linii Twojego kodu. Podanie 1 będzie najzwyklejszym numerowaniem linii, podanie 0 wyłączy numerację. Ustaw numery linii tak, aby odpowiadały tym w Twoim kodzie SMA

  • +
  • -
  • 0

#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.02.2014 21:00

Dokładnie, sprawdzaj na początku czy is_user_connected
  • +
  • -
  • 1

#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.02.2014 11:47

Podaj zawartość taska fm_cs_set_user_team_msg, dokładniej linię 3335, ale nie kawałek, ale całą. Wrzuć kod w sposób, jaki opisałem Ci w notatce przy pierwszym poście.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych