Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działa niewidzialność w klasach

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlackMamba24

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 01.02.2014 14:37

Tak więc klasy niewidzialne są widzialne.

Tu jest jedna klasa 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Klasa czwarta";
new const opis[]    = "xxx";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sweeper.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.02.2014 15:02

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>


new const nazwa[]   = "Klasa czwarta";
new const opis[]    = "xxx";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		ma_klase[id] = false;
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
 

Użytkownik sweeper. edytował ten post 01.02.2014 15:03


#3 BlackMamba24

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 01.02.2014 16:33

To nie wina tej klasy tu macie plugins.ini

advanced_bans.amxx
  ; AMX Mod X plugins
 
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx 
; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx 
; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx 
; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx 
; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx 
; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx 
; Menus for commands/cvars organized by plugin
 
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands;
antiflood.amxx 
; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx 
; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
 
; Map related
nextmap.amxx 
; displays next map in ;mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx 
; displays time left on map
 
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx 
; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx 
; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx
; weapons stats logging (CSX Module required!)
 
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx
; AMX Mod backwards compatibility layer
 
; Custom - Add 3rd party plugins here
 ;
amxx
 
abd.amxx
 
parachute.amxx
 
killstreak.amxx
 
TotalTimeConnection.amxx
 
ptb.amxx
hpk_pl.amxx
 
galileo.amxx
 
adminlisten.amxx
 
ne_unlimitedammo.amxx
 
c4timer.amxx
 
ultimate_ss_log.amxx
 
 
 
amx_showip.amxx
ColoredSmoke.amxx
block_team_flash.amxx
runplanting.amxx
auto_reload.amxx
blokadatarczy.amxx
blokuj_he.amxx
def.amxx
unbanmenu.amxx
admin_chat_colors.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
afkkisss.amxx
corpse_realism.amxx
DoNotShootTheHostages.amxx
Kontakt.amxx
No_advertisement.amxx
sillyc4.amxx
spawn_protection_pl.amxx
spree.amxx
teammenu_nokill.amxx
topme.amxx
punisher.amxx
blokadabroni.amxx
Damage_Control.amxx debug
admin_spec_esp.amxx
autobuybugban.amxx
amx_ssban.sma

  • +
  • -
  • 0

#4 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.02.2014 21:39

a masz może jakąś klasę co ma niewidzialność gdy się nie rusza? Jeśli tak to usuń ją. (czytałem gdzieś, że to ona buguje)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#5 BlackMamba24

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 06.02.2014 16:18

Nie mam takiej, mam taką co działa, ale wyłączyłem wszystkie klasy co nie niewidzialne, wszystkie pluginy i klasa assassin i dziki jumper sa niewidzialne 1-2 rundy a pozniej normalnie..


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych