Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Problem z pluginem siłownia na serwery JailBreak

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Emcio312

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:St-Ce
Offline

Napisano 29.01.2014 16:20

Witam,
 
mam problem z pluginem siłownia. Powinien on dawać określoną prędkość po zrobieniu określonej liczby przysiadów lecz nie daje. Daje natomiast wtedy gdy np trzymamy jakaś bron i zaczniemy z niej strzelać, wtedy prędkość się pojawia tyle, że jest ona za duża tak jakby wartość dodatkowej prędkości którą powinno dodać raz do maxspeed dodało kilka razy, a gdy zmienimy broń np na nóż znów biegamy normalnie...

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "JailBreak: Silownia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new ducks[33]
new Float:speeds[] = { 0.0, 5.0, 10.0, 15.0, 25.0 }

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)	
	
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink", 0)
		
	register_clcmd("say /silownia", "client_say")
}

public client_say(id)
{
	if(get_user_team(id) != 1)
	{
		client_print(id, print_chat, "= gryps: Nie jestes wiezniem.")
		return
	}
	client_print(id, print_chat, "= gryps: Twoje statystyki na silowni:")
	client_print(id, print_chat, "= gryps: [ Przysiady: %d razy ]", ducks[id])
}


public client_disconnect(id)
{
	ducks[id] = 0
}

public PlayerPreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED
	
	if(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_DUCK && !(pev(id, pev_button) & IN_DUCK) && get_user_team(id) == 1)
	{
		static s_iFlags
		s_iFlags = pev(id, pev_flags)
		if(/*!*/(s_iFlags & FL_DUCKING)/* && pev(id, pev_bInDuck)*/)
		{
			ducks[id] ++			
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
	{		
		switch(ducks[id])
		{				
			case 50 .. 100: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[1])	
				case 101 .. 200: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[2])
				case 201 .. 300: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[3])
				case 301 .. 1000: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[4])	
				default: {}
		}
	}	
}

 

Błąd jest chyba z CurWeapon, ale ja nie umiem tego naprawić ;P


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych