Tak jak w temacie nie mogę skomplikować pluginu bo wyskakuję mi jakiś error.
Więc proszę was o komplikację.
sma pluginu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include &--#60;amxmodx&--#62;
#include &--#60;amxmisc&--#62;
new const gNazwaPluginu[] = "Glosowanie";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new wybor[3];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_logevent("Poczatek_Mapy", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");
}
public Poczatek_Mapy()
{
set_task(10.0, "glosowanie");
}
public Restart_Rund()
{
set_task(10.0, "glosowanie");
}
public glosowanie(id)
{
new menu = menu_create("\rGRAMY DEADMATCH?", "glosowanie_wybor");
menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0);
menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0);
menu_addblank(menu, 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
new players[32], inum;
get_players(players, inum, "ch");
for(new i = 0; i &--#60; inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0);
}
set_task(15.0, "zakoncz_glosowanie");
wybor[1] = 0;
wybor[2] = 0;
return 1;
}
public glosowanie_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
return PLUGIN_HANDLED;
new data[6];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback);
new key = str_to_num(data);
switch (key)
{
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Glosowales ZA wlaczeniem DM"); wybor[1]++;
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Glosowales PRZECIWKO wlaczeniu DM"); wybor[2]++;
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zakoncz_glosowanie(id)
{
if(wybor[1] &--#62; wybor[2])
{
client_print(0, print_chat, "DEATHMATCH - ON")
server_cmd ("csdm_enable")
pause("ac","realnadedrops.amxx")
unpause("ac","noobjectives.amxx")
}
else
{
client_print(0, print_chat, "Glosy na nie: %d - DEATHMATCH - OFF", wybor[2])
server_cmd ("csdm_disable")
pause("ac","noobjectives.amxx")
unpause("ac","realnadedrops.amxx")
}
}