Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wyjasnienie parametrow Ham_TakeDamage


Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c , 28.01.2014 12:01

http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575

 

czyli w twoim wypadku

 

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.01.2014 11:58

Witam.

Moglby ktos wyjasnic mi pierwsze 3 parametry tej funkcji?

publicTakeDamage(this, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)


  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.01.2014 12:01   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575

 

czyli w twoim wypadku

 

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia

  • +
  • -
  • 2

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.01.2014 12:05


idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia

 

Mozna jeasniej te 2?

 

CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?


  • +
  • -
  • 0

#4 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.01.2014 20:26

 


idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia

 

Mozna jeasniej te 2?

 

CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?

 

 

Tak.


  • +
  • -
  • 1

kP8HWV.png


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.01.2014 20:30

to w takim razie co to jest idinflictor? Za co odpowiada?
  • +
  • -
  • 0

#6 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 29.01.2014 16:42

 

 

jeśli kid to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu 
w przeciwnym razie (!is_user_connected(kid)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0

 


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.01.2014 07:57

Nie bardzo rozumiem, ale dobra.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych