Witam.
Moglby ktos wyjasnic mi pierwsze 3 parametry tej funkcji?
publicTakeDamage(this, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c , 28.01.2014 12:01
http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575
czyli w twoim wypadku
Napisano 28.01.2014 11:58
Witam.
Moglby ktos wyjasnic mi pierwsze 3 parametry tej funkcji?
publicTakeDamage(this, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
Napisano 28.01.2014 12:01 Najlepsza odpowiedź
http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575
czyli w twoim wypadku
Napisano 28.01.2014 12:05
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Mozna jeasniej te 2?
CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?
Napisano 28.01.2014 20:26
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Mozna jeasniej te 2?
CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?
Tak.
Napisano 28.01.2014 20:30
Napisano 29.01.2014 16:42
jeśli kid to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu
w przeciwnym razie (!is_user_connected(kid)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0
Napisano 30.01.2014 07:57
Nie bardzo rozumiem, ale dobra.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych