Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Naprawa zadawanych obrażeń po śmierci

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duoz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 28.01.2014 23:32

Witam,

Chciałbym prosić was, abyście poprawili dla mnie klasę zamachowiec. Powinna ona zabijać 80 dmg + int. Niestety mając 0 inta bije każdego na strzała.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Wybuchasz po smierci zadajac 80(+int) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
		Eksploduj(id);
}
 
public Eksploduj(id)
{
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
 
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();
 
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
 
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
 
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.7);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.01.2014 23:41

Wywal to z kodu i sprawdź 

#define DMG_BULLET (1<<1)

  • +
  • -
  • 0

#3 Duoz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 29.01.2014 00:01

Skasowałem to, skompilowałem i nadal problem występuje.


  • +
  • -
  • 0

#4 Danio7

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:155
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 30.01.2014 16:26

cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.7);

Zamiast 0,7 wpisz mniejszą wartość np. 0,2. chociaż raczej to chyba też nie zadziała...


Użytkownik Danio7 edytował ten post 30.01.2014 16:28

  • +
  • -
  • 0

#5 Duoz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 31.01.2014 01:07

Zmieniłem na mniejszą wartość i nic to nie dało.


  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 02.02.2014 17:49

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Wybuchasz po smierci zadajac 80(+int) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
        return COD_STOP;
    }
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public Death()
{
    new id = read_data(2);

    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<=2;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 200 );
    write_coord( iOrigin[2] + 200 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
    
    for (new i=0; i<=numfound; i++)
    {    
        new pid = entlist[i];

        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.0);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 02.02.2014 18:05

@up wtedy w ogóle nie będzie zabierał obrażeń z intem :facepalm:

 

 

Wywal to z kodu i sprawdź 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

Ma racje, wywal to z kodu i

80.0, 0.7

 

Zamiast 80 daj 20, bo to odpowiada za stałe obrażenia. A co do obrażeń + int(odpowiada za to liczba 0.7) to ustaw wedle życzenia. Tu taka szybka tabelka

0.1 - 10int = 1 DMG
0.2 - 5int = 1 DMG
0.15 - 6.(3)int = 1 DMG
0.14 - 7.14int = 1 DMG
0.066666 - 15int = 1 DMG
0.05 - 20int = 1 DMG

  • +
  • -
  • 0

#8 Duoz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 03.02.2014 00:21

Skasowałem:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Ustawiłem:

cod_inflict_damage(id, pid, 20.0, 0.1);

Niestety dalej to samo...

 


  • +
  • -
  • 0

#9 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 03.02.2014 02:40

Spróbuj tak:
 

new int = cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1); //dodaj to gdzieś w kodzie, nad pętlą
 
//zamiast
cod_inflict_damage(id, pid, 20.0, 0.1);

//daj
SetHamParamFloat(4, 80.0 + (0.7 * Float:int));

Ale ręki uciąć nie dam


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#10 Duoz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 08.02.2014 03:51

To co podałeś nic nie daje. Po zabiciu nie zabija gracza.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych