Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Pytanie, task dający broń 3 sekundy po starcie

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol , 29.01.2014 14:28

Używasz

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawned", 1);
z modułu hamsandwich, sprawdzasz czy gracz jest żywy, jeżeli tak używasz taska na danie broni. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.01.2014 23:32

Cześć tak jak w temacie potrzebuje tasku, który mogę dodać do klasy aby dostawała broń 3 sekundy po starcie mapy chodzi mi o coś takiego jak

 

set_task 2.0

 

public daj(id)

tutaj jaka broń 

wiecej info itd ammo

xxxxx

)

 

szukam czegoś takiego do klas w cod mod mógłby mi ktoś pokazać na przykładzie :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Lol";
new const opis[]    = "ccc";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

z góry dziękuję, każdą pomoc wynagradzam :D


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 27.01.2014 09:12

Po starcie mapy czy po respawnie? Bo nie wiem czy jest sens wykonywać jedną funkcję po starcie mapy, jako, że ona wykona się tylko raz


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.01.2014 18:17

po respawnie.


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 29.01.2014 14:28   Najlepsza odpowiedź

Używasz

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawned", 1);
z modułu hamsandwich, sprawdzasz czy gracz jest żywy, jeżeli tak używasz taska na danie broni.
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych