Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prosba o przerobienie perku "flara"

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 flOw.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2014 21:34

Siemanko

proszę was o przerobienie perku flara gdyz od nowej rundy nie daje granata

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "Flara";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

.


#2 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 27.01.2014 00:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "Flara";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public NowaRunda(id){
	if(ma_perk[id] == true)
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

I love street workout <3 


#3 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2014 18:54

dziala , lecz po zmianie klasy nie dziala ;/


  • +
  • -
  • 0

.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych