Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy cod



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 flOw.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 20:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = " Mega Hard Splinter Cell [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz 1/15 z M4A1, 1/4 z DEAGLE oraz 1/1 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const niewidzialnosc = 20;
new const grawitacja = 20;
new const regeneracja = 20;
new const obrazenia = 0;

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/codcsmielec/v_m4a1.mdl");
}

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
        
        cod_register_advance(cod_get_classid("Hard Splinter Cell [Premium]"), 80, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, niewidzialnosc, grawitacja, regeneracja, obrazenia);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Splinter Cell] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

        ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1, 15) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 4) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_M4A1)
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/codcsmielec/v_m4a1.mdl")
		}
	}
}

Tak jak w temacie .. plugin nie chce mi sie skompilowac


  • +
  • -
  • 0

.


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.01.2014 22:31

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy z pluginami

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych