Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Latarka Maga


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OverShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 22.01.2014 22:33

Witam otóż mam mały problem klasa Aniol nie może wyłączyć latarki maga ;/

 

jedynie co zmieniłem to poniższy kod

 

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag) || (player_class[id] == Aniol)) {

  • +
  • -
  • 0

#2 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 22.01.2014 22:42

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Aniol) {

sprawdź czy tak zadziała:D


  • +
  • -
  • 2

I love street workout <3 


#3 OverShot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 23.01.2014 17:58

Niestety błąd

invalid expression , assumed zero


  • +
  • -
  • 0

#4 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 23.01.2014 18:01

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && player_class[id] == Mag && player_class[id] == Aniol) {


  • +
  • -
  • 1

#5 OverShot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 23.01.2014 18:26

Niestety nie ma prawa to działać jeżeli będzie jedna osoba z klasą mag to już anioł nie będzie miał tej latarki :<


  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 23.01.2014 20:07

Taki kod jest najbardziej prawidłowy:

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Aniol) {

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 OverShot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 23.01.2014 20:53

Jeżeli jest prawidłowy to niestety nie działa ;/


  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 23.01.2014 20:57

pokaz cale 

public client_PreThink ( id ) 

  • +
  • -
  • 1

#9 OverShot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 23.01.2014 20:58

public client_PreThink ( id ) 
{	
	if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	new clip,ammo
	new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
	new button2 = get_user_button(id);
	if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended) 
	{ 
		if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP)) 
		{ 
			if(JumpsLeft[id]>0) 
			{ 
				new flags = pev(id,pev_flags) 
				if(flags & FL_ONGROUND) 
				{ 
					set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) 
				
					JumpsLeft[id]-- 
				
					new Float:va[3],Float:v[3] 
					entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) 
					v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
					v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
					v[2]=300.0 
					entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) 
					write_hud(id)
				} 
			} 
		} 
	}
	if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag) || (player_class[id] == Aniol)) {
		new num1, num2, num3
		num1=random_num(0,2)
		num2=random_num(-1,1)
		num3=random_num(-1,1)
		flashlight_r+=1+num1
		if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
		flashlight_g+=1+num2
		if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
		flashlight_b+=-1+num3
		if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240		
		new origin[3];
		get_user_origin(id,origin,3);
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
		write_byte(27); // TE_DLIGHT
		write_coord(origin[0]); // X
		write_coord(origin[1]); // Y
		write_coord(origin[2]); // Z
		write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
		write_byte(flashlight_r); // R
		write_byte(flashlight_g); // G
		write_byte(flashlight_b); // B
		write_byte(1); // life
		write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
		message_end();
		
		new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id, index1, bodypart1);
		if(is_user_alive(index1)) {
			if(index1 != 54 && get_user_team(id) != get_user_team(index1) && pev(index1, pev_renderamt) < 220) {
				naswietlony[index1] = 1;
				set_renderchange(index1);
				Display_Icon(index1, ICON_FLASH, "dmg_bio", 200, 100, 0);
				if(task_exists(index1+TASK_FLASH_LIGHT)) remove_task(index1+TASK_FLASH_LIGHT);
				set_task(7.5, "un_rander", index1+TASK_FLASH_LIGHT);
			}
		}
	}

	//Before freeze_ended check
	if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
	
	//bow model
	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
	}
	
	if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
	//
	
	if (!freeze_ended)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
		static Float:fallVelocity;
		pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

		if(fallVelocity) falling[id] = true
		else falling[id] = false;
	}

	
	if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)	
	if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
	if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
	if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)

	
	//USE Button actives USEMAGIC
	
	if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
	{
		if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
			casting[id]=0
			call_cast(id)
		}
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/75.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Hunter) time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/75)
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/150.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/75.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}
	else 
	{	
		if(casting[id]==1)
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 	
		}
		casting[id]=0			
	}
	
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)
	
	if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) 
	else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) 
		
	///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/75))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
	
		// nade
		
		if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
		{
			switch(weapon)
			{
				case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
				{
					if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
					{
						switch(g_TrapMode[id])
						{
							case 0: g_TrapMode[id] = 1
							case 1: g_TrapMode[id] = 0
						}
						client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
						g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
					}
				}
				default: g_TrapMode[id] = 0
			}
		}
		
	}
	///////////////////////////////////////////////////
	
	return PLUGIN_CONTINUE		
}

  • +
  • -
  • 0

#10 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 23.01.2014 21:20

Spoiler

Użytkownik TrzyRazyZero edytował ten post 23.01.2014 21:25

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#11 OverShot

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 23.01.2014 21:37

Działa idealnie proszę o zamknięcie


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych