Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z granatami zadaja 800dmg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 17.01.2014 18:20

Witam mam taki problem z gratami poniewaz zadaja 800 dmg zawsze na kazdej klasie i z kazdym perkiem. Blad nie moze byc w klasie bo czy to snajper czy komandos tak samo z granatow jest.


Użytkownik Atroven edytował ten post 17.01.2014 18:42


#2 #opcja

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.01.2014 18:30

Poproszę  o plugins.ini.

Ciężko jest coś wydedukować  nie mając żadnych informacji. ;)


Użytkownik #opcja edytował ten post 17.01.2014 18:31

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_2D6AF8_2D6AF8_000000_00CCFF.png
b_350_20_2D6AF8_2D6AF8_000000_000000.png

#3 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.01.2014 18:41

W którymś perku bądź klasie, która modyfikuje obrażenia z HE nie masz warunku ma_klase/ma_perk w TakeDamege


Użytkownik resx edytował ten post 17.01.2014 18:47

b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#4 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 17.01.2014 18:41

plugins.ini
 

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

paczki.amxx ; paczki dropiace z graczy
asysta_i_zemsta.amxx ;
sellperk.amxx ; sprzedaz perkow
sillyc4.amxx ; paka przyklejana
parachute.amxx ; spadochron
flash.amxx ; widac kto oslepi
abd.amxx ; dmg
admin_spec_esp.amxx ; wykrywacz wh
adminlisten.amxx ; admin widzi all rozmowy
afkbombtransfer.amxx ; afk bomb transfer
bcd_hudtimer.amxx ; licznik
best_player.amxx ; best player
killstreak.amxx ;
wym.amxx ;
ne_unlimitedammo.amxx

 
Plugins-codmod.ini

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx debug ; silnik
ghw_weapon_replacement.amxx
;vip.amxx
alt_end_round_sounds.amxx ; roundsounds
hide_say.amxx ; brak komend na czacie widocznych
prefixy_cod.amxx ; prefixy
cytaty.amxx ; cytaty po smierci
;sprint.amxx ; sprint shift
cod_magazyn.amxx
eog.amxx
;hudhp.amxx
cod_expevent.amxx
cod_adminmenu.amxx
cod_nagrody_exp.amxx

;Klasy

;codclass_admiral.amxx
;codclass_demolitions.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_medyk.amxx
;codclass_saper.amxx
codclass_snajper.amxx
;codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
;codclass_saper.amxx
;codclass_rusher.amxx
codclass_sentrygunner.amxx
codclass_hud_p_rocketman.amxx
codclass_wyszkolonykomandos.amxx
codclass_policjant.amxx
codclass_spiderman.amxx
codclass_bandyta.amxx
codclass_general.amxx
codclass_elektryk.amxx
codclass_predator.amxx
codclass_airman.amxx
codclass_mag.amxx
codclass_Lighters.amxx
;codclass_japonskiweteran.amxx
codclass_android.amxx
codclass_FreezingIce.amxx debug
codclass_critical.amxx
codclass_elitarnysnajper.amxx
codclass_niszczyciel.amxx
codclass_cygan.amxx
codclass_knifer.amxx
codclass_learken.amxx
codclass_pirotechnik.amxx
codclass_scouter.amxx
codclass_czolgister.amxx
codclass_telegrafista.amxx
codclass_spowolnienie.amxx
codclass_skazaniec.amxx
codclass_Addicted.amxx

;Perki

;codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_kosa.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_amuletofthesun.amxx
;codperk_lakeshit.amxx
codperk_flara.amxx
codperk_meczennik.amxx
codperk_amuletspowolnienia.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_arabian.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_amuletzwinnosci.amxx
codperk_google.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_esencja_deagla.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_nicolaseye.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_zabojcakomandosow.amxx
codperk_tajemnicarepliki.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_diabel.amxx
codperk_kobra.amxx debug
codperk_multijump.amxx
codperk_bronchemiczna.amxx debug
codperk_ciemneokulary.amxx
codperk_logitechy.amxx
codperk_kniferuggby.amxx
codperk_crazyjump.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_moczielonego.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_niesmiertelnik.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_piekielne_bnaboje.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_perzeklete_naboje.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_rakiety.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
;codperk_shadow.amxx
codperk_silaatrosa.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_tajemicahadmina.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_talibowskienaboje.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
codperk_narzedziapiro.amxx

 
Moduly all odblokowane.



#5 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 18.01.2014 12:23

codperk_tajemnicagenerala.amxx

Ten perk może mieć problem.

Zadaje 100+int obrażeń z he, ale ktoś go mógł przerabiać i nie jest zabezpieczony.

Zabezpieczenie to jest, gdy ktoś nie ma tego perku to go nie może użyć.


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#6 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.01.2014 12:47

To podrzuć .sma Tajemnicy i zaraz zobaczymy.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#7 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 19.01.2014 09:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "Tajemnica Generala";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    ma_perk[id] = true;
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
    cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 101.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

proszę.



#8 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 10:00

On jest właściwie zrobiony to nie przez niego.

Podaj wszystkie .sma perków i klas ,które zadają dodatkowe DMG z granata.


  • +
  • -
  • 0

#9 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 19.01.2014 10:01

Tak mi sie zdaje ze to ten perk

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const perk_name[] = "Sila Atrosa";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej, Natychmiastowe zabice z HE";

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 20);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony na potrzeby serwera.", perk_name);
    ma_perk[id] = true;
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
    wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
    ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(ma_perk[idattacker])
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

    if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.01.2014 11:36

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
na

if(ma_perk[idattacker] && damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
przekompiluj i sprawdz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych