Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o przerobienie klasy "Elitarny Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 13.01.2014 16:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper (Mega Premium)";
new const opis[]    = "Podczas kucania z AWP jest prawie niewidoczny (30 widoczności) i ma 1/1 z AWP i 1/2 z noza LPM/PPM ";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 200;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PatryK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper (Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

proszę tej klasie dodac 1/4 na natychmiastowe wybuchniecie po smierci



#2 Czeski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.01.2014 16:47

http://amxx.pl/topic...asy-po-smierci/


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!

  • IP: 176.9.142.200:27081

Wbijaj!


#3 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 13.01.2014 16:48

chwilaa a @up ja chce z 1/x na to a tam masz 1/1 bodajze.


Użytkownik Atroven edytował ten post 13.01.2014 16:49


#4 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 20:40

reff



#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.01.2014 20:47

http://www.speedyshare.com/qEHJ2/codclass-nazwa.sma

Leń, nic więcej.
Jakbyś przewertował na drugą stronę dodawał d0naciak funkcję na 1/x zabicia, natomiast w podstawie była 1/1 ...


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 21:01

Latos, twoja ma błędy przy kompilacji i 1/2 na wybuch po śmierci.

 

Poprawka:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper (Mega Premium)";
new const opis[]    = "Podczas kucania z AWP jest prawie niewidoczny (30 widoczności) i ma 1/1 z AWP i 1/2 z noza LPM/PPM ";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 200;
    
new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper (Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}
   
public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	if(!ma_klase[id] || random(4))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 128 );
	write_byte( 0 );
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i<=numfound; i++)
	{	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych