[ROZWIĄZANE] odpowiednik HAM_IGNORED w PLU...
Best Answer DarkGL 13.01.2014 17:27
Trochę własnej pracy masz wszystko podane w temacie R3X i jest tam informacja o bytach innych niż bronie
Go to the full post
Rivit
11.01.2014
Witam
- Czego odpowiednikiem jest HAM_IGNORED? HANDLED czy CONTINUE?
- Co jest szybsze Ham_Killed czy client_death (ma wiecej parametrow)?
- Jak skrocic to?
exp = exp / 2
Droso
11.01.2014
1. Nie wiem jakie mają wartości - ale IGNORED podobne jest do CONTINUE w Hamie .
2. W Ham_Killed mozesz ustawic czy Pre/Post - wiec pytanie jest głupie? .
3. Nie wiem o co ci chodzi?
Rivit
11.01.2014
- proszę o wypowiedz pewną
- Mam w pluginie i to i to, a czy client_death też jest "post"?
@up
#define true false Dobre
Droso
11.01.2014
- proszę o wypowiedz pewną
- Mam w pluginie i to i to, a czy client_death też jest "post"?
@up
#define true false Dobre
- Co jest nie pewne? Napisałem, że jest podobne. HAM_IGNORED tak samo jak PLUGIN_CONTINUE stopuje funkcje, nie zdarzenie. Czyli HAM_IGNORED to odpowiednik PLUGIN_CONTINUE.
- Jak pytasz co lepiej używać, to lepiej używać Ham_Killed (HAM jest i tak częściej używany, bardziej znany itd.). Chyba, że chcesz mieć więcej informacji o zabiciu to użyj client_death , bo w HAM'ie to trzeba ręcznie pobierać.. client_death - post.
Co do 1. chodziło o to, że są to #define i nie znam ich wartości , zajrzyj do .inc to się dowiesz .
Pewnie i PLUGIN_CONTINUE i HAM_IGNORED to 0
Edited by HubertTM, 11.01.2014 18:27.
Droso
11.01.2014
Z pluginu benia.
new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshot
Zostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało . (Testowałem Pre i Post chyba )
vid - ten co ginie
Edited by HubertTM, 11.01.2014 18:39.
Rivit
11.01.2014
Z pluginu benia.
new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshotZostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało . (Testowałem Pre i Post chyba )
vid - ten co ginie
co to pdata wogóle?
Rivit
13.01.2014
DarkGL
13.01.2014
W ogromnym skrócie z analizy hlds'a
http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/
a skad amxx ''wie'' ze get_pdata_int(id, 75) to odpowiada za hs?
Nie wie on po prostu pobiera dane z odpowiedniego miejsca w pamieci co one dla Ciebie oznaczają już go to nie obchodzi
Rivit
13.01.2014
Nie rozumiem tych offsetów kompletnie.
Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.
Przykład
/** * Aug offsets */ #if !defined _cbase_const_scout_included #define _cbase_const_scout_included //Linux offset difference for this class #define CBASE_AUG_LINUXDIFF 4 #define m_bDelayFire_Aug 59 //(BOOL) #define m_flAccuracy_Aug 62 //(float) Default value: 0.2. #define m_iShotsFired_Aug 64 //(int) Amount of shots fired at once. #define n_iShell_Aug 78 //(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl"). #define m_usEvent_Aug 80 //(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc"). #endif
/** * Ak47 offsets */ #if !defined _cbase_const_scout_included #define _cbase_const_scout_included //Linux offset difference for this class #define CBASE_AK47_LINUXDIFF 4 #define m_bDelayFire 59 //(BOOL) #define m_flAccuracy 62 //(float) Default value: 0.2. #define m_iShotsFired 64 //(int) Amount of shots fired at once. #define n_iShell 78 //(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl"). #define m_usEvent 80 //(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc"). #endif
Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?
DarkGL
13.01.2014
Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.
Ponieważ podajesz go ?
Przetłumacz sobie co wogóle znaczy offset po polsku
Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?
Ponieważ w silniku gry bronie te są reprezentowane przez inne klasy o różnych budowach
Rivit
13.01.2014
juz troche jasniej mam
#define m_bitsDamageType 76 //(int) Damagebits from last damage taken.
get_pdata_int(vid, 76)
czyli to pobierze ostatnio zadane dmg?