Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] odpowiednik HAM_IGNORED w PLUGIN_*


Najlepsza odpowiedź DarkGL , 13.01.2014 17:27

Trochę własnej pracy masz wszystko podane w temacie R3X i jest tam informacja o bytach innych niż bronie

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.01.2014 17:30

Witam

 

  1. Czego odpowiednikiem jest HAM_IGNORED? HANDLED czy CONTINUE?
  2. Co jest szybsze Ham_Killed czy client_death (ma wiecej parametrow)?
  3. Jak skrocic to?
    exp = exp / 2

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 17:35

1. Nie wiem jakie mają wartości - ale IGNORED podobne jest do CONTINUE w Hamie :).

2. W Ham_Killed mozesz ustawic czy Pre/Post - wiec pytanie jest głupie? xD.

3. Nie wiem o co ci chodzi?

 

 


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.01.2014 17:43

3)

exp /= 2 ; 

  • +
  • -
  • 1

#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.01.2014 17:45

  1. proszę o wypowiedz pewną
  2. Mam w pluginie i to i to, a czy client_death też jest "post"?

@up

#define true false Dobre


  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 18:26

 

  1. proszę o wypowiedz pewną
  2. Mam w pluginie i to i to, a czy client_death też jest "post"?

@up

#define true false Dobre

 

  1. Co jest nie pewne? Napisałem, że jest podobne. HAM_IGNORED tak samo jak PLUGIN_CONTINUE stopuje funkcje, nie zdarzenie. Czyli HAM_IGNORED to odpowiednik PLUGIN_CONTINUE.
  2. Jak pytasz co lepiej używać, to lepiej używać Ham_Killed (HAM jest i tak częściej używany, bardziej znany itd.). Chyba, że chcesz mieć więcej informacji o zabiciu to użyj client_death :P, bo w HAM'ie to trzeba ręcznie pobierać.. client_death - post.

 

Co do 1. chodziło o to, że są to #define i nie znam ich wartości :D, zajrzyj do .inc to się dowiesz :D.

Pewnie i PLUGIN_CONTINUE i HAM_IGNORED to 0 :)


Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.01.2014 18:27

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.01.2014 18:29

IGNORED 1

CONTINUE 0

 

A czy z Ham_Killed można pobrać miejsce trafienia?


  • +
  • -
  • 0

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 18:38

Z pluginu benia.

new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshot

Zostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało :P. (Testowałem Pre i Post chyba :P)

 

vid - ten co ginie :P


Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.01.2014 18:39

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.01.2014 18:46

Z pluginu benia.

new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshot

Zostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało :P. (Testowałem Pre i Post chyba :P)

 

vid - ten co ginie :P

 

co to pdata wogóle?


  • +
  • -
  • 0

#9 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 11.01.2014 18:56

Jak dobrze pamiętam jest to prywatna pamięć bytów.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#10 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.01.2014 20:34

ale dlaczego tam jest 75, a nie np. 25?
  • +
  • -
  • 0

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.01.2014 23:29

Ad. 3.

exp >>= 1;


#12 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 13:16

@up
a czemu nie to co cheq?

I czemu tam w tych offsetach jest 75?
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 13.01.2014 13:24

Ponieważ takie jest przesunięcie w pamięci pola klasy które nas interesuje
  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 14:58

a skad amxx ''wie'' ze get_pdata_int(id, 75) to odpowiada za hs? Skad sie biora te liczby?
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 13.01.2014 15:23

W ogromnym skrócie z analizy hlds'a

http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/
 


a skad amxx ''wie'' ze get_pdata_int(id, 75) to odpowiada za hs?

 

Nie wie on po prostu pobiera dane z odpowiedniego miejsca w pamieci co one dla Ciebie oznaczają już go to nie obchodzi


  • +
  • -
  • 1

#16 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 16:22

Nie rozumiem tych offsetów kompletnie.

 

Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.

Przykład

/**
 * Aug offsets
 */

#if !defined _cbase_const_scout_included
#define _cbase_const_scout_included

//Linux offset difference for this class
#define CBASE_AUG_LINUXDIFF 4

#define m_bDelayFire_Aug                 59 	//(BOOL) 
#define m_flAccuracy_Aug                 62 	//(float) Default value: 0.2.
#define m_iShotsFired_Aug                64 	//(int) Amount of shots fired at once.
#define n_iShell_Aug                     78 	//(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl").
#define m_usEvent_Aug                    80 	//(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc").


#endif
/**
 * Ak47 offsets
 */

#if !defined _cbase_const_scout_included
#define _cbase_const_scout_included

//Linux offset difference for this class
#define CBASE_AK47_LINUXDIFF 4

#define m_bDelayFire                     59 	//(BOOL) 
#define m_flAccuracy                     62 	//(float) Default value: 0.2.
#define m_iShotsFired                    64 	//(int) Amount of shots fired at once.
#define n_iShell                         78 	//(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl").
#define m_usEvent                        80 	//(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc").


#endif

Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?


  • +
  • -
  • 0

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 13.01.2014 16:27

Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.

 

Ponieważ podajesz go ?

 

Przetłumacz sobie co wogóle znaczy offset po polsku

 

Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?

 

Ponieważ w silniku gry bronie te są reprezentowane przez inne klasy o różnych budowach


  • +
  • -
  • 0

#18 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 16:38

juz troche jasniej mam

#define m_bitsDamageType                 76 	//(int) Damagebits from last damage taken.

get_pdata_int(vid, 76)

czyli to pobierze ostatnio zadane dmg?

 


  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 13.01.2014 16:56

Typ zadanych dmg


  • +
  • -
  • 0

#20 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.01.2014 16:59

A jeszcze pytanie.

Dlaczego nie ma np Flashbanga, auto lamy itp?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych