Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Modyfikacja Perku "Pole Minowe"

perk

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mentosic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Kaziu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2014 22:33

Witam.

Jak w temacie proszę o przerobienie / zmodyfikowanie Perku.

Przerobienie / zmodyfikowanie polega na tym że Gdy polozymy miny to w nastepnej rundzie one znikaja.

 

Liczę na szybką pomoc, z góry dziękuje.

Załączone pliki



#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 06.01.2014 22:43

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const perk_name[] = "Pole Minowe";
new const perk_desc[] = "Masz 25 Min";

new bool:ma_perk[33]

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "FORMOZA");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_perk_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 25;
	ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 0;
	ma_perk[id] = false;
}
public cod_perk_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id) && ma_perk[id])
		ilosc_min_gracza[id] = 25;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 06.01.2014 22:47

mówisz szybko i masz szybko :P sprawdź czy działa ;P

 

@up 

po co to skoro nie było w tamtym pluginie logeventu :D dopisanego do plugin_init ? XDDDD

Załączone pliki


Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 06.01.2014 22:49

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 06.01.2014 22:51


po co to skoro nie było w tamtym pluginie logeventu dopisanego do plugin_init ? XDDDD

Hmm, może wyda Ci sie to dziwne ale nie było tego i nie usuwało min ;) a teraz jest i będzie usuwało :)

Ps. To nie logevent tylko event ;)


Użytkownik FORMOZA edytował ten post 06.01.2014 22:52

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 06.01.2014 22:54

 


po co to skoro nie było w tamtym pluginie logeventu dopisanego do plugin_init ? XDDDD

Hmm, może wyda Ci sie to dziwne ale nie było tego i nie usuwało min ;) a teraz jest i będzie usuwało :)

Ps. To nie logevent tylko event ;)

 

 

 

register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start")
 

 

wystarczyło dopisać to w plugin_init() 

 

i po problemie :P 


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#6 Mentosic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Kaziu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2014 23:11

mówisz szybko i masz szybko :P sprawdź czy działa ;P

 

@up 

po co to skoro nie było w tamtym pluginie logeventu :D dopisanego do plugin_init ? XDDDD

nie dziala ;(



#7 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 06.01.2014 23:24

teraz powinno działać ;D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#8 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 06.01.2014 23:38


teraz powinno działać ;D

No jak poleciałeś tym samym kodem co ja to nie dziwne :P tylko nazwe publica zmieniles ;)

O.o i nawet jednak event a nie logevent :D
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#9 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 06.01.2014 23:54

 


teraz powinno działać ;D

No jak poleciałeś tym samym kodem co ja to nie dziwne :P tylko nazwe publica zmieniles ;)

:blink: i nawet jednak event a nie logevent :D

 

 

no przyznaje się do błędu ^.^ nie wiem co mi się ubzdurało z tamtym :P także sory i zwracam honor :)


  • +
  • -
  • 1

I love street workout <3 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych