Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

[ROZWIĄZANE] Info na górze gry

edycja pluginu

Najlepsza odpowiedź Niide , 07.01.2014 15:48

A ja bym to zrobił tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	
}

public client_connect(id)
{
	set_task(1.0, "PokazHUD", id, .flags="b")
}

public PokazHUD(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new a = get_timeleft()
	new staty[8], trafienia[8], name[32];
	get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
	new Time[33];
	get_time("%H:%M:%S",Time,32);
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: HS-Serwer.pl | Timeleft: %d:%d | Godzina: %s", (a / 60), (a % 60), Time)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotr22

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 29.12.2013 16:25

Proszę o edytacje tego pluga

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C")
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")  
register_clcmd("say /test", "PokazHUD");
 
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
public Runda(){
    runda++
    if(runda == 2){
for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b")
    }
}
 
public reset(){
    runda = 0
}
public PokazHUD(id)
{
id-=66666
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Forum: HS-Serwer.pl | Zgony: %i", (a / 60), (a % 60),staty[0],staty[1])
}

Chce aby był od początku gry a nie od 2 rundy. I na górze ma się wyświetlać Forum (sam sobie wpisze tylko ma być napisane gdzie :P) | Timeleft | Czas aktualny np 16.12


  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 29.12.2013 16:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b")
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
 
 
public PokazHUD(id)
{
id-=66666
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Forum: HS-Serwer.pl | Zgony: %i", (a / 60), (a % 60),staty[0],staty[1])
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 piotr22

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 29.12.2013 18:39

@up

Robisz sobie jaja zemnie? Nic nie zmieniłeś!!


  • +
  • -
  • 0

#4 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 29.12.2013 18:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
public client_connect(id)
{
set_task(1.0, "PokazHUD", id, .flags="b")
}
 
public PokazHUD(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
new godzin, minut;
new unix = time(godzin, minut);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: HS-Serwer.pl | Timeleft: %d:%d | Godzina: %d", (a / 60), (a % 60), unix)
}

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#5 piotr22

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 29.12.2013 22:44

@up

Prawie dobrze tylko godzina jest jakaś dziwna. SS

http://speedy.sh/gv8td/godzina.JPG
proszę o normalny format
  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 03.01.2014 16:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
public client_connect(id)
{
set_task(1.0, "PokazHUD", id, .flags="b")
}
 
public PokazHUD(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
new godzin, minut;
new unix = time(godzin, minut);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: HS-Serwer.pl | Timeleft: %d:%d | Godzina: %d:%d", (a / 60), (a % 60), godzin, minut)
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.01.2014 15:48   Najlepsza odpowiedź

A ja bym to zrobił tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	
}

public client_connect(id)
{
	set_task(1.0, "PokazHUD", id, .flags="b")
}

public PokazHUD(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new a = get_timeleft()
	new staty[8], trafienia[8], name[32];
	get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
	new Time[33];
	get_time("%H:%M:%S",Time,32);
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: HS-Serwer.pl | Timeleft: %d:%d | Godzina: %s", (a / 60), (a % 60), Time)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

kP8HWV.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych