Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jak dodac do klasy 5% wiecej obrazen+(INT)5% wiecej obrazen+(INT) jak dodać?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolejorz1234

    Pomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2013 19:47

Witam, jak w temacie, nie wiem jak dodać 5% wiecej obrazen+(INT).

 

A i mam pytanie:

 

Czy 5 wiecej obrazen, 5% więcej obrazen to jest to samo?

 

Jeśli tak to jak dodać, a jeśli nie o jak dodać. do klasy 5 wiecej obrazen(INT), 5% wiecej obrazen(INT).

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 16
    Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 28.12.2013 21:43

3maj http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/
  • +
  • -
  • 0

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

  • Reputacja: 562
    Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2013 22:22


Czy 5 wiecej obrazen, 5% więcej obrazen to jest to samo?

 

Nie.

  • 5 obrażeń więcej to +5 obrażeń wyrażane kodem:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  • zaś 5% obrażeń więcej to obrażenia zwiększone są z danego strzału ,który zadał np. 30dmg (czyli 100%) i z tych 30dmg trzeba wyliczyć 5% ,
  • czyli 5% z 30dmg to 1.5dmg
  • Wychodzi na to że nasza broń zada wtedy 30dmg+1.5dmg=31.5dmg
  • Ten kod można wyrazić np. takim kodem:
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_BRON)
		return HAM_IGNORED;
	
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.2, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!