Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
uzywanie MAX_PLAYERS w kazdym pluginie
Najlepsza odpowiedź Rivit , 27.12.2013 12:35
chyba mam rozwiazanie.
Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18
i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx
Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac
Przejdź do postu
#1
Napisano 27.12.2013 11:03
Ostatnio podczas zamieniania we wszystkich pluginach wszystkich tablic [33] na [MAX_PLAYERS+1] zauważylem ze to sie ciagle powtarza (dawalem define na poczatku kodu). I pomyslalem sobie: 'ej kolego, a co jak zwiekszysz sloty? Bedzie Ci sie chcialo otwierac 180 pluginów (CoD) i zmieniac to wszystko po kolei?'. Odpowiedz byla natychmiastowa: 'NIE!!'
stad moje pytanie.
Jak zrobic zeby uzywac MAX_PLAYERS bez koniecznosci dodawania w kazdym pluginie #define? Tak aby w razie zwiekszenia slotow zmienic tylko w jednym miejscu i przekompilowac wszystko. Myslalem zeby stworzyc plik .inc ale to tez wkurzajace bo ciagle trzeba #include <max>
#2
Napisano 27.12.2013 11:22
Odpowiedź:
stworzyc plik .inc
#3
Napisano 27.12.2013 11:34
A tak ogólnie, to więcej slotów niż 32 raczej nigdy nie będziesz miał.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 27.12.2013 11:55
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?
@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?
#5
Napisano 27.12.2013 12:07
Skoro od samego początku nie robiłeś tego w ten sposób, to teraz jak niby inaczej chcesz to zrobić? A to czy by mnie to wkurzało, nie ma nic do znaczenia, sam niejednokrotnie coś zmieniałem w swoim diablo we wszystkich itemach lub klasach, gdzie itemów mam grubo ponad 100 i jakoś nie byłem szczęśliwy z tego powodu.@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 27.12.2013 12:35 Najlepsza odpowiedź
Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18
i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx
Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac
#7
Napisano 27.12.2013 12:56
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?
Boże... Nie wiem jak obrać w słowa to co myślę, aby cie nie urazić...
Co do mozolnej pracy mógłbyś nawet stworzyć prosty program, który dodałby do każdego .sma #include <abc>...
To co wypisujesz jest największą głupotą nie do przyjęcia. Skoro cie "wkurza" dopisanie #include do każdego pliku i możliwość zmiany 1 linii w pliku .inc, aby zmienić wielkość wszystkich tablic, to co kiedy nie będziesz sobie umiał poradzić z błędem kompilacji ?
Jeżeli już tak bardzo ci zależy to użyj pliku .inc, to prosta metoda, która powinna się sprawdzić.
@up
Skoro i tak rekompilujesz, to nie byłoby problemem nacisnąc Ctrl+V i F9 zamiast samego F9.
#8
Napisano 27.12.2013 17:13
Jest różnica między bledami kompilacji, a dopisywaniem za kazdym razem #include. Bledy kompilacji naprawiasz i sie dzieje cos ciekawego, a dopisywanie jest monotonne, a przeciez czasu nie kupisz.
.inc?
no dobra, ale nie osobne. Skoro do kazdego pluginu dolacza sie amxmodx.inc to w nim to edytuje i po sprawie.
#9
Napisano 27.12.2013 17:37
Udostępnisz komuś sma i będzie problem ponieważ nie będzie miał zmodyfikowanego inca
po za tym tablice dynamiczne
#10
Napisano 27.12.2013 17:43
tez prawda, ale chyba kazdy zrozumie ze tam jest maxymalna liczba graczy
a jakis tutek o dynamicznych?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych