Szukam pluginu, żeby odrzucało Zombie jak CT strzela w niego. Chcę sam plugin, bez żadnych paczek, i od razu powiedzcie jak ustawić siłe cofania zombie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam
Temat rozp.
Dead Gamer
, 10.07.2009 13:29
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.07.2009 13:29
#2
Napisano 10.07.2009 13:41
Dead Gamer, jest takie coś jak : plik o nazwie zombieplague.cfg :>
#3
Napisano 10.07.2009 17:43
Ja mam starszą wersje ZM (nie chce nowszej). Denerwują mnie rasy, BIOSCAN i dużo innych rzeczy. Chcę sam plugin na cofanie się zombie
Znalazłem takie coś: bio_knockback.sma
Jak tu zmienić siłę cofania się zombie, po trafieniu w niego?
Tu link do ściągnięcia .amxx
Znalazłem takie coś: bio_knockback.sma
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <xs> #tryinclude <biohazard> #if !defined _biohazard_included #assert Biohazard functions file required! #endif enum WEAPONS { P228 = 1, SCOUT = 3, XM1014 = 5, MAC10 = 7, AUG = 8, ELITE = 10, FIVESEVEN = 11, UMP45 = 12, SG550 = 13, GALIL = 14, FAMAS = 15, USP = 16, GLOCK18 = 17, AWP = 18, MP5NAVY = 19, M249 = 20, M3 = 21, M4A1 = 22, TMP = 23, G3SG1 = 24, DEAGLE = 26, SG552 = 27, AK47 = 28, KNIFE = 29, P90 = 30 } new const NAME[][] = { "",// null "bh_wkb_p228", "",// null "bh_wkb_scout", "", // hegrenade "bh_wkb_xm1014", "",// c4 "bh_wkb_mac10", "bh_wkb_aug", "",// smokegrenade "bh_wkb_elite", "bh_wkb_fiveseven", "bh_wkb_ump45", "bh_wkb_sg550", "bh_wkb_galil", "bh_wkb_famas", "bh_wkb_usp", "bh_wkb_glock18", "bh_wkb_awp", "bh_wkb_mp5navy", "bh_wkb_m249", "bh_wkb_m3", "bh_wkb_m4a1", "bh_wkb_tmp", "bh_wkb_g3sg1", "",// flashbang "bh_wkb_deagle", "bh_wkb_sg552", "bh_wkb_ak47", "bh_wkb_knife", "bh_wkb_p90" } new const POWER[][] = { "", // NULL "5.0", // CSW_P228 "", // NULL "23.0", // CSW_SCOUT "", // CSW_HEGRENADE "7.5", // CSW_XM1014 "", // CSW_C4 "4.0", // CSW_MAC10 "7.0", // CSW_AUG "", // CSW_SMOKEGRENADE "4.0", // CSW_ELITE "5.5", // CSW_FIVESEVEN "4.5", // CSW_UMP45 "7.5", // CSW_SG550 "6.5", // CSW_GALIL "3.5", // CSW_FAMAS "4.5", // CSW_USP "2.0", // CSW_GLOCK18 "25.0", // CSW_AWP "4.0", // CSW_MP5NAVY "8.0", // CSW_M249 "15.0", // CSW_M3 "7.5", // CSW_M4A1 "4.0", // CSW_TMP "8.0", // CSW_G3SG1 "", // CSW_FLASHBANG "6.0", // CSW_DEAGLE "7.0", // CSW_SG552 "8.0", // CSW_AK47 "1.0", // CSW_KNIFE "5.5" // CSW_P90 } new cvar_knockback, cvar_power[WEAPONS], cvar_knockback_hp[2] public plugin_init() { register_plugin("knockback", "0.3", "cheap_suit") is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad") } public plugin_init2() { cvar_knockback = register_cvar("bh_knockback", "1") cvar_knockback_hp[0] = get_cvar_pointer("bh_zombie_kb_hp") for(new i = 0; i < sizeof NAME; i++) if(strlen(NAME[i]) > 0) cvar_power[WEAPONS] = register_cvar(NAME[i], POWER[i]) RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "bacon_traceattack") } public plugin_cfg() { cvar_knockback_hp[1] = get_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0]) set_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0], 0) } public plugin_end() set_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0], cvar_knockback_hp[1]) public bacon_traceattack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype) { if(!is_user_zombie(victim) || !get_pcvar_num(cvar_knockback) || !(damagetype & DMG_BULLET) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED static Float:velocity[2][3] pev(victim, pev_velocity, velocity[0]) xs_vec_copy(velocity[0], velocity[1]) xs_vec_mul_scalar(direction, damage, direction) xs_vec_mul_scalar(direction, get_pcvar_float(cvar_power[WEAPONS]), direction) xs_vec_add(direction, velocity[0], velocity[0]) velocity[0][2] = velocity[1][2] set_pev(victim, pev_velocity, velocity[0]) return HAM_IGNORED }
Jak tu zmienić siłę cofania się zombie, po trafieniu w niego?
Tu link do ściągnięcia .amxx
<chce bana, reklamuje podobne forum>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych