Pod :
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
Dodajemy :
new const co_ile[] = { 1, 2, 5, 10, 25, 50, 100 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
new inteligencjaa, zdrowiee, wytrzymaloscc, kondycjaa ;
Do :
public plugin_init()
Dodajemy :
register_cvar("cod_inteligencja", "50");
register_cvar("cod_zdrowie", "50");
register_cvar("cod_wytrzymalosc", "50");
register_cvar("cod_kondycja", "50");
public PrzydzielPunkty(id)
i
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
Zmieniamy na :
public PrzydzielPunkty(id)
{
inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new szybkosc[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), inteligencjaa);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowiee);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), wytrzymaloscc);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), kondycjaa);
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < inteligencjaa) {
if(ilosc > inteligencjaa - inteligencja_gracza[id])
ilosc = inteligencjaa - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < zdrowiee) {
if(ilosc > zdrowiee - zdrowie_gracza[id])
ilosc = zdrowiee - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < wytrzymaloscc) {
if(ilosc > wytrzymaloscc - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = wytrzymaloscc - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < kondycjaa) {
if(ilosc > kondycjaa - kondycja_gracza[id])
ilosc = kondycjaa - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
w codmod.cfg ustawiamy cvary :
cod_inteligencja 50 //Ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie 50 //Ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc 50 //Ustawia limit wytrzymałości
cod_kondycja 50 //Ustawia limit kondycji
Ps. na drugi raz nie bądź taki hej do przodu.
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 26.12.2013 00:04