Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model zależny od wybanej broni


Najlepsza odpowiedź Gość22 , 25.12.2013 16:06

Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość22

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Tęczowa Wyspa
Offline

Napisano 25.12.2013 15:19

Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +


Użytkownik T!MMER edytował ten post 25.12.2013 15:20


#2 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 25.12.2013 15:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new bool:sprawdzil[33];

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public client_connect(id)
	sprawdzil[id] = false;
	
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
        cs_reset_user_model(id);	
	sprawdzil[id] = false;
	set_task(0.1,"SprawdzBron",id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzBron(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = get_user_weapon(id);
	
	if(!(sprawdzil[id] && weapon == CSW_AK47))
	{
		sprawdzil[id] = true
		new num = random_num(0,3);
		
		if(get_user_team(id) == 1)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		else
			cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
	}
		
	if(!(sprawdzil[id] && weapon == CSW_M4A1))
	{
		sprawdzil[id] = true
		new num = random_num(0,3);
		
		if(get_user_team(id) == 2)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		else
			cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
	}
	
	if(!sprawdzil[id])
		set_task(0.1,"SprawdzBron",id);
	
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}	

Jezeli nie wiesz jak to dodac to daj swoje sma coda..

Ale bedzie problem z itemem ktory daje ubranie wroga (bo bedzie podmieniac pod bron) ale mozna to jakos rozwiazac jak chcesz a jak nie to teraz ten kod bedzie zmienial model w zaleznosci czy masz m4 albo ak


Użytkownik vaulT edytował ten post 25.12.2013 15:36


#3 Gość22

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Tęczowa Wyspa
Offline

Napisano 25.12.2013 16:06   Najlepsza odpowiedź

Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +

 

 


Użytkownik T!MMER edytował ten post 25.12.2013 16:12


#4 Gość22

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Tęczowa Wyspa
Offline

Napisano 25.12.2013 16:16

Tu jest link do sma http://przeklej.net/...ils/167746.html najlepiej jak by się dało to dodać do klasy Terorysta






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych