Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +
Użytkownik T!MMER edytował ten post 25.12.2013 15:20
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Gość22 , 25.12.2013 16:06
Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +
Przejdź do postu
Napisano 25.12.2013 15:19
Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +
Użytkownik T!MMER edytował ten post 25.12.2013 15:20
Napisano 25.12.2013 15:35
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <nvault> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Admin" new bool:sprawdzil[33]; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public client_connect(id) sprawdzil[id] = false; public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; cs_reset_user_model(id); sprawdzil[id] = false; set_task(0.1,"SprawdzBron",id); return PLUGIN_CONTINUE; } public SprawdzBron(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(id); if(!(sprawdzil[id] && weapon == CSW_AK47)) { sprawdzil[id] = true new num = random_num(0,3); if(get_user_team(id) == 1) return PLUGIN_CONTINUE; else cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } if(!(sprawdzil[id] && weapon == CSW_M4A1)) { sprawdzil[id] = true new num = random_num(0,3); if(get_user_team(id) == 2) return PLUGIN_CONTINUE; else cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(!sprawdzil[id]) set_task(0.1,"SprawdzBron",id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Jezeli nie wiesz jak to dodac to daj swoje sma coda..
Ale bedzie problem z itemem ktory daje ubranie wroga (bo bedzie podmieniac pod bron) ale mozna to jakos rozwiazac jak chcesz a jak nie to teraz ten kod bedzie zmienial model w zaleznosci czy masz m4 albo ak
Użytkownik vaulT edytował ten post 25.12.2013 15:36
Napisano 25.12.2013 16:06 Najlepsza odpowiedź
Witam mam pytanie jak dodać do klasy w codzie starym zmieny model ubrania chodzi mi oto że jak na klasie wybierzemy M4 to mamy model CT a jak ak to mamy model TT za pomoc daje +
Użytkownik T!MMER edytował ten post 25.12.2013 16:12
Napisano 25.12.2013 16:16
Tu jest link do sma http://przeklej.net/...ils/167746.html najlepiej jak by się dało to dodać do klasy Terorysta
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych