Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kończące się mapy przed czasem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 maszakra

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2013 11:36

Witam,

mam problem, mianowicie na serwerze mapy kończą się przed zadanym czasem w server.cfg (30 minut), a mimo to zmiana następuje w 18-19 minucie.

 

server.cfg:

// nazwa serwera, dopisek Zabijaka.pl wymagany!
hostname "xxx"
// haslo do serwera gry, w przypadku prywatnych serwerow haslo musi zostac zalozone!
sv_password ""
sys_ticrate 1000
// haslo rcon
rcon_password "xxx"
sv_region "3"
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "30"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "0"
mp_flashlight "0"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "3"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "0.60"
mp_mapvoteratio "0.60"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "0"
mp_logecho "0"
mp_logfile "0"
mp_logmessages "0"
mp_maxrounds "12"
mp_roundtime "2.00"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "30"
mapchangecfgfile "server.cfg"
mp_tkpunish  "0"
mp_winlimit "0"


sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "0"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "30000"
sv_minrate "5000"
sv_maxupdaterate "101"
sv_minupdaterate "33"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_stats "0"
sv_timeout "25"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"

allow_spectators "1"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
pausable "0"

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2013 11:50

podaj jaki masz mapchooser.
wyłącz amxx'a i sprawdz (jesli problem nadal bedzie to znaczy ze jakis plugin)
  • +
  • -
  • 0

#3 maszakra

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2013 22:55

Problem rozwiązany.

Przeoczyłem linijkę

mp_maxrounds "12"

Temat do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych