Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wolne strzelanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 23.12.2013 17:02

Witam czy mógł by ktoś powiedzieć dlaczego kod poniżej po ulepszeniu glocka broń strzela jak deagle?

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <gunxpmod>
#include <engine>
#include <cstrike>

new PLUGIN_NAME[]     = "UNLOCK : Colt Trooper mk. III"
new PLUGIN_AUTHOR[]     = "xbatista"
new PLUGIN_VERSION[]     = "1.0"

new const WEAPON_V_MDL[] = "models/gunxpmod/v_glock18.mdl";
#define WEAPON_CSW CSW_GLOCK18
new const weapon_n[] = "weapon_glock18";

const m_pPlayer    = 41;
const m_flPrimaryAttack = 46;

#define IsPlayer(%1)  ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )

new g_hasZoom[33];

new damage_weapon, pCvarRof, weapon_recoil;
new g_maxplayers;    
new bool:g_Weapon[33];
new szClip, szAmmo;
new Float:cl_pushangle[33][3];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_gxm_item("Colt mk. III", "+Aim -Rate +Power +Scope ( GLOCK18 )", 25)

    damage_weapon = register_cvar("gxm_damage_dg","3.5"); // damage multiplier
    pCvarRof = register_cvar( "dg_rof", "0.700" ); // weapon rof , 0.090 - fast
    weapon_recoil = register_cvar( "dg_recoil", "0.8" ); // weapon recoil

    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
    
    RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost" , 1 );
    RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPre");

    RegisterHam( Ham_Item_Deploy , weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost", 1 );

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_DamageWeapon");

    register_forward( FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart" );

    g_maxplayers = get_maxplayers();
}
public gxm_item_enabled(id)
{
    g_Weapon[id] = true;
}
public client_connect(id)
{
    g_Weapon[id] = false;
}
public plugin_precache()  
{
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
}

public Fwd_AttackSpeedPre(Ent)
{
    new id = pev(Ent,pev_owner);
    entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
}
public Fwd_AttackSpeedPost( const Entity )
{
    static id ; id = get_pdata_cbase(Entity, m_pPlayer, 4)
    if (g_Weapon[id] && IsPlayer(id) )
    {
        set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );

        new Float:push[3];
        entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
        xs_vec_sub( push, cl_pushangle[id], push);
        xs_vec_mul_scalar( push, get_pcvar_float( weapon_recoil ), push);
        xs_vec_add( push, cl_pushangle[id], push);
        entity_set_vector( id, EV_VEC_punchangle, push);
    }
}

public Ham_DamageWeapon(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if ( !IsPlayer(attacker) || !g_Weapon[attacker] )
            return HAM_IGNORED;

    new weapon2 = get_user_weapon(attacker, _, _);
    if( weapon2 == WEAPON_CSW)
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_weapon));
        return HAM_HANDLED;
    }

    return HAM_IGNORED;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
    if ( !g_Weapon[id] || !is_user_alive(id) )
    return PLUGIN_CONTINUE;

    new Gun = read_data(2)

    if( Gun == WEAPON_CSW)
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WEAPON_V_MDL)
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Fwd_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
    if( !is_user_alive( id ) || !g_Weapon[id] )
        return FMRES_IGNORED;

    if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
    {
        new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

        if( szWeapID == WEAPON_CSW && !g_hasZoom[ id ])
        {
            g_hasZoom[ id ] = true
            cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
        }

        else
        {    if( g_hasZoom[ id ] )
            {
                g_hasZoom[ id ] = false
                cs_set_user_zoom( id,  CS_RESET_ZOOM, 0 )
            }
        }

        return FMRES_HANDLED;
    }

    return FMRES_IGNORED;
}

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 23.12.2013 20:33

Byc moze to ta linijka
pCvarRof = register_cvar( "dg_rof", "0.700" ); // weapon rof , 0.090 - fast
Zmien wartosc tego cvaru tutaj jezel nie nie masz cvarow w amxx.cfg i skompiluj.
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2013 20:42

Zamień: 
set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );
Na:
set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pdata_float( Ent, 46, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );
set_pdata_float(Ent, 47, get_pdata_float( Ent, 47, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ), 4);
 

  • +
  • -
  • 0

#4 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 23.12.2013 23:29

taki mam błąd

29nq.png

 

 

co do posta R3D BuLL sprawdzałem i nadal to samo ;/


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2013 10:00

moze w tym kodzie co dal Fili zmien wszystkie Ent na Entity
  • +
  • -
  • 1

#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2013 10:02

set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pdata_float( Entity, 46, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );

set_pdata_float( Entity, 47, ( get_pdata_float( Entity, 47, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ) ), 4);
Teraz w cvarze podajesz mnożnik delayu między strzałami. Im mniejszy tym szybciej strzelamy.

  • +
  • -
  • 1

#7 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 24.12.2013 15:36

Dziękuje można zamknąć


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.12.2013 20:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg