Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z V.i.P Plugin 1.0.3


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Raptor45

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 17.12.2013 18:17

Witam. 
Mam problem z pluginem który wgrałem na serwer.

 

Pojawiają się takie errory:

L 12/17/2013 - 18:03:51: Start of error session.

L 12/17/2013 - 18:03:51: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20131217.log")
L 12/17/2013 - 18:03:51: [FUN] Invalid player 1
L 12/17/2013 - 18:03:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip/menu_broni.amxx")
L 12/17/2013 - 18:03:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 12/17/2013 - 18:03:51: [AMXX]    [0] menu_broni.sma::fwSpawn (line 29)
 
SMA menu broni.amxx:
 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const gNazwaPluginu[] = "V.i.P : Menu Broni";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0.2";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gPcvarMenuBroniRunda, gRound=0, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

public plugin_init() {
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

gPcvarMenuBroniRunda = register_cvar("vip_menu_broni_runda", "3");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);

register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");

register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public fwSpawn(id) {
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
if(gRound>=get_pcvar_num(gPcvarMenuBroniRunda)) {
show_vip_menu(id);
}
}

public menu_1_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_2_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rV.i.P\w - \yMenu Broni","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
}
else {
menu_destroy(menu);
}
}

public event_new_round() {
++gRound;
}
public GameCommencing() {
gRound=0;
}

public menu_callback(id, menu, item) {
if(is_user_alive(id)) {
if(gRound>=get_pcvar_num(gPcvarMenuBroniRunda)) {
if(item==0) {
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1) {
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}

public menu_handler(id, menu, item) {
if(is_user_alive(id)) {
if(gRound>=get_pcvar_num(gPcvarMenuBroniRunda)) {
if(item==0) {
menu_1_handler(id);
}
if(item==1) {
menu_2_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Raptor45 edytował ten post 17.12.2013 18:22

  • +
  • -
  • 0

#2 Kokalovsky.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 21.12.2013 16:59

Masz przerobiłem


 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg