Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

VIP Paintball (przeróbka)

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 akbo0

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.12.2013 20:21

Witam.

 

Prosiłbym o przerobienie vipa, a właściwie dodanie kilku funkcji.

 

Zawiera on:
 

-podwójny skok
-dodatkowe 100Hp
-wszystkie granaty
-30% szybszy

 

a oto SMA:

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], skoki[33];

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "6.1.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
    register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & read_flags("t")){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
        }
    }
}
public logevent_round_start(){
    g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
    g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
    if(!g_FreezeTime){
        set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*1.3);
    }
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            CmdStartPreVip(id, uc_handle);
        }
    }
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
        --skoki[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id,pev_velocity,velocity);
    } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
        skoki[id] = 1;
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    skoki[id]=1;
    set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

 

a chciałbym, żeby ten vip dodatkowo posiadał:

 

-status VIP w tabeli punktów,

-powitanie, gdy VIP wchodzi na serwer,

-unikalny model dostępny tylko dla VIP'a [inny dla TT, inny dla CT]

-po wpisaniu w say /vip będzie dostępna informacja co posiada i gdzie go zakupić [chodzi o to vip.txt]

-po wpisaniu w say /vips będą widoczne VIP'y online

-aby posiadał tylko 1 smoke'a, zamiast wszystkich granatów i ten smoke był kolorowy.

 

Z góry dziękuję, myślę, że znajdzie się ktoś, kto to dla mnie wykona.

 

P.S. Jeżeli którychś rzeczy nie potraficie wykonać, to możecie je śmiało pominąć :)

 

Pozdrawiam.


Użytkownik akbo0 edytował ten post 15.12.2013 20:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych