←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zrobić Szansę na uniknięcie strzału z...

BlackDead's Photo BlackDead 15.12.2013

Witam.Zwracam się do was z prośba o kod  na "Szansę na uniknięcie strzału z wybranej broni."
Np. Szansę 1/10 na uniknięcie strzału z M3.

Może coś takiego już jest lub jest ktoś w stanie napisać to ;)

Potrzebuje tą moc do klasy/perku.

Z góry dziękuję.

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 15.12.2013

Mozesz wyzerowac obrazenia
Quote

BlackDead's Photo BlackDead 15.12.2013

Mozesz wyzerowac obrazenia

Jeśli potrafisz to mógł byś napisać cały public na to (do klasy/perku)? :)


Edited by BlackDead, 15.12.2013 18:26.
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 15.12.2013

Nmg, bo pisze z telefonu ;)
Robi sie to przy pomocy Ham_TakeDamage w SetHamParamFloat
Quote

  • +
  • -
PrezydenT's Photo PrezydenT 15.12.2013

Coś ci tam nabazgrałem, ale nie gwarantuje że zadziała:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Jakas tam klasa";
new const opis[]    = "1/8 na unikniecie obrazen z M3";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ma_klase[id] = true;
    
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false
}

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idinflictor))
        return;
    
    if(!ma_klase[idinflictor])
        return;
    
    if(random_num(1,8) == 1)
        return;
    if(get_user_weapon(idinflictor) == CSW_M3)
        
{
    SetHamParamFloat(4, 0.0)
}
}


Edited by Sqwareck, 15.12.2013 19:07.
Quote

BlackDead's Photo BlackDead 15.12.2013

Zaraz sprawdzę.

 

Edit.
@Sqwareck niestety nie trybi to :/


Edited by BlackDead, 15.12.2013 20:00.
Quote

  • +
  • -
PrezydenT's Photo PrezydenT 15.12.2013

Wiem, zdałem sobie z tego sprawe po 5 min od wysłania posta:

Ogarnij to:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Jakas tam klasa";
new const opis[]    = "1/8 na unikniecie obrazen z M3";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ma_klase[id] = true;
    
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false
}

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(is_user_alive(this))
        return;
    
    if(ma_klase[this])
        return;
    
    if(random_num(1,8) == 1)
        return;
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3)
        
{
    SetHamParamFloat(4, 0.0)
}
}


Edited by Sqwareck, 15.12.2013 20:41.
Quote

BlackDead's Photo BlackDead 16.12.2013

Sprawdzę jak będę mógł i dam tu info.Proszę nie zamykać.

Quote

  • +
  • -
PrezydenT's Photo PrezydenT 21.12.2013

Testował to ktoś??

 

Quote