Witam, mam pytanie. Jak ktoś wbił już maksymalne statystyki, a nie ma max lvl i mu pokazuje co rundę to okienko, żeby rozdał staty, a ma je wymaxowane. Czy jest taka możliwość, że po prostu jak ktoś wbił max staty, a nie ma max lvl żeby mu to okienko do rozdawania statystyk nie pokazywało? Mam nadzieje, że dobrze wyjaśniłem. Proszę o pomoc:)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 09.12.2013 19:45
Tobie chodzi o to że np " że możesz mieć maxymalnie 500pkt w int załóżmy no i jak zrobisz full w int czyli będziesz mial 500/500 to ci nie będzie pokazywało statystyki int?
Ps. Raczej się tak nie da, a jak się da to dość skomplikowane
#3
Napisano 09.12.2013 19:50
Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:
if(cod_get_user_level(id) > xxx)return PLUGIN_HANDLED;
+ moduł <codmod>
#4
Napisano 09.12.2013 21:04
Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:
if(cod_get_user_level(id) > xxx)return PLUGIN_HANDLED;
+ moduł <codmod>
Ale ja chcę tylko wtedy gdy dany gracz ma wymaksowane statystyki
#5
Napisano 09.12.2013 21:09
no to if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;
#6
Napisano 10.12.2013 11:38
@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.
new staty_w=0; new staty_i=0; new staty_z=0; new staty_s=0; staty_w+=PobierzWytrzymalosc(id, 1, 0, 0); staty_i+=PobierzInteligencje(id, 1, 0, 0); staty_z+=PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0); staty_s+=PobierzKondycje(id, 1, 0, 0); if(staty_w==XXXWytrzymalosc && staty_i==XXXInteligencja && staty_z==XXXZdrowie && staty_s==XXXKondycja) return;
Wstawiasz to na początek funkcji PrzydzielPunkty(id), zamieniając: XXXWytrzymalosc, XXXInteligencja, XXXZdrowie, XXXKondycja na aktualne limity statystyk. Wtedy wybór statystyk nie będzie się wyświetlał gdy masz wymaksowane wszystkie statystyki.
#7
Napisano 10.12.2013 21:47
@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.
if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;
#8
Napisano 11.12.2013 08:26
(ano tak, nie umiem czytać).
Nadal źle, bo będziesz pobierał bonusy od perków i klas, co przyniesie nieporządany skutek. + Jeśli zrobisz pobieranie poprawnie, to nigdy nie będziesz miał ich więcej niż maksymalną wartość, także znak większości również jest zły.
Poza tym, po co moduł codmod, skoro TO jest codmod?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych