Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/hud a monety....


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.12.2013 16:36

Opis problemu: Więc tak: mam serwer wgranym nowym CoD modem i postanowiłem dodać graczom bajer odnośnie tego, aby mogli sobie sami ustawić w którym miejscu chcą mieć informacje takie jak klasa, exp lvl etc. Skorzystałem więc z tego poradnika: http://amxx.pl/topic...032-własny-hud/. Wszystko śmigało tylko problem leży w tym, że posiadam 2 osobne pluginy, które dodają na hud 2 dodatkowe info takie jak : Monety i Wytrzymałość perku. W tym miejscu pojawił się problem: Klasa, lvl, exp, perk i zdrowie po wpisaniu /hud można skonfigurować, jednak Wytrzymałość i Monety twardo zostaja na swoim miejscu. Probowalem rozwiązać to dwoma sposobami: 

1) Dodać opcje z tego poradnika do misji i systemu monet, FAILED

2) Zedytować i dodać kod z tych pluginów do silnika FAILED (kompilacja)

 

Całość na chwile obecną wygląda tak: 8y6vj9.png.

 

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś potrafił to rozwiązać. (++++)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 zasalata

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.12.2013 21:28

Można zamknąć, poradziłem sobie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych