Kilka skryptów do na początek
avaster
25.11.2013
Witam potrzebował bym kilku skryptów bo w generatorze nie ma ich a mianowicie
Jak zrobić 1 na 8 np z degla lub innej broni
jak zrobić np dodatkowe 5 dmg z ak47 plus int
klasa nie robi hałasu podczas chodzenia
podczas strzelania x hp przeciwnika wraca do ciebie
chodzi mi o same kody i w jakie miejsce je wklepać
klasy będę tworzył na tym bazowym kodzie
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "testowa kalsa"; new const opis[] = "test klasy"; new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Blood Angel 26.11.2013
Na początek pierwsze co musisz zrobić to:
Pod new const wyrzymalosc = 10;
Dodaj
new bool:ma_klase[33];
Na sam dół dodaj:
public cod_class_enabled(id){ ma_klase[id] = true; } public cod_class_diasbled(id){ ma_klase[id] = false; }
1/X z broni
http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
DMG + INT
Na samą górę:
#include <hamsandwich>
Do plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na sam dół
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { (!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
set_user_footsteps(id, 1)
set_user_footsteps(id, 0)
avaster
26.11.2013
kolego zobacz zrobiłem klase z dmg za int i wyskoczyło mi w kompilatorze www coś takiego
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
a.sma(28) : warning 225: unreachable code
a.sma(31) : error 017: undefined symbol "DMG_BULLET"
a.sma(32) : warning 213: tag mismatch
1 Error.
Could not locate output file a.amxx (compile failed).
a tak zrobiłem:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "testowa kalsa";
new const opis[] = "test klasy";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_diasbled(id){
ma_klase[id] = false;
}
Blood Angel 26.11.2013
Zapomniałem o jednym.
Dodaj pod include'ami:
#define DMG_BULLET (1<<1)