Witam mam prośbę o napisanie małego, krótkiego pluginu.
Plugin ma tak działać aby po zabiciu gracza dawało full amunicji.
@DO MOD'a
Jeżeli napisałem to w złym dziale, proszę o przeniesienie go do prawidłowego działu. ( Jestem nowy )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.11.2013 22:49
Witam mam prośbę o napisanie małego, krótkiego pluginu.
Plugin ma tak działać aby po zabiciu gracza dawało full amunicji.
@DO MOD'a
Jeżeli napisałem to w złym dziale, proszę o przeniesienie go do prawidłowego działu. ( Jestem nowy )
Napisano 26.11.2013 18:49
#include <amxmodx> #include <csdm> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const g_weapons[] = { CSW_P228, CSW_SCOUT, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_AWP, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_P90 } new const g_max_clip[] = { 13, 10, 7, 30, 30, 30, 20, 25, 30, 35, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 7, 30, 30, 50 } new const g_other_weapons[] = { CSW_KNIFE, CSW_HEGRENADE, CSW_C4 } public plugin_init() register_plugin("CSDM Refill", "1.0", "Radiance") public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK) { if (!csdm_get_ffa() && TK) return for (new a = 0; a < sizeof (g_other_weapons); a++) if (wpnindex == g_other_weapons[a]) return new weapon = fm_get_weapon_ent(killer, wpnindex) for (new a = 0; a < sizeof (g_weapons); a++) if (wpnindex == g_weapons[a]) { new ammo = get_weapon_maxclip(wpnindex) if (ammo) { client_cmd(killer, "spk ^"items/9mmclip1.wav^"") cs_set_weapon_ammo(weapon, ammo) } return } } get_weapon_maxclip(wpnid = 0) { for (new a = 0; a < sizeof (g_weapons); a++) if (wpnid == g_weapons[a]) return g_max_clip[a] return false } fm_get_weapon_ent(id, wpnid = 0) { new name[32] if(wpnid) get_weaponname(wpnid, name, 31) if (!equal(name, "weapon_", 7)) format(name, sizeof (name) - 1, "weapon_%s", name) return fm_find_ent_by_owner(get_maxplayers(), name, id) } fm_find_ent_by_owner(id, const classname[], owner, jghgtype = 0) { new strtype[16] = "classname" new ent = id switch (jghgtype) { case 1: strtype = "target" case 2: strtype = "targetname" } while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) { } return ent }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 26.11.2013 20:00
DarkGL to mój autorytet.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych