Czy jest coś takiego? Bo przy robieniu własnego .wad do mapy, chcę zrobić A i B. Czy da się pod to podłożyć kolor, który będzie niewidzialny w grze? Tzn, żeby nie było widać tego koloru, tylko same A lub B na murze.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niewidzialny kolor w .wad
Temat rozp.
gk62
, 04.07.2009 19:46
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.07.2009 19:46
#2
Napisano 04.07.2009 21:58
Przy tworzeniu loga używałem #0000FF, a to ta sama technologia Naklejasz to jako decal czy byt z teksturą?
#3
Napisano 05.07.2009 07:39
Takie różne znaki, liczby, figur i inne masz w wadzie decals.wad
Potem tylko nakładasz to narzędziem "Decals" (shift + d) tylko najpierw musisz wybrać teksture.
Potem tylko nakładasz to narzędziem "Decals" (shift + d) tylko najpierw musisz wybrać teksture.
#4
Napisano 05.07.2009 19:02
Tak nakładałem. w VHE pokazywało się białe tło (kwadrat taki), a na mapie nie było widać
#5
Napisano 05.07.2009 22:02
Nie było widać całego decala ?
#6
Napisano 06.07.2009 07:33
Nie było, albo ja nie widziałem, bo mam ciemną ścianę. I zrobiłem sobie własne litery z białym tłem i dlatego pytam o ten kolor, żeby działały.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych