bb_enabled "1" //Włączenie / wyłączenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "135" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "40" //Czas przygotowania (0 wyłączy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Opóźnienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Oborńców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatnią osobę która ruszała klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odległość na jaką można odepchnąć klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odległość na jaką można przyciągnąć kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //jeśli chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odległość (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden coś zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "0" //1 - użyj standardowego menu broni, - 0 użyj zewnętrznego menu broni (def. 1)
bb_give_nades "h" //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dostępnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni niżej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_infection "1" //Włączenie / wyłączenie infekcji (zarażanie CT przez TT przy zabiciu), przenoszenia CT do TT po śmierci oraz losowania drużyny CT w nowej rundznie, następuje zmiana team'ów jak w poprzednich wersjach (def. 1)
bb_ctgodmode "1" //Włączenie / wyłączenie nieśmiertelności dla CT podczas budowania i wchodzenia na kampe, po tym czasie stają się śmiertelni.