Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Nie mogę skompilować Sklepu

battlefield2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DziQu

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 17.11.2013 21:22

Witam,

Przerobiłem sobie lekko sklepik z gg na BF2. I nie mogę skompilowac -.-"

GGshop.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "Engine"

Compilation aborted.
1 Error.

Sklep Posiada:

Mniejsza grawitacja,
Większa szybkość,
Zoom,
Niewidzialność,
150 kamizelki,
+ 25 HP,
Clip ammo

 

Mógłbym prosić o usunięcie niewidzialności, byłbym wdzięczny.

 

Za pomoc daje ogromnego plusa.

 

Tutaj .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <Engine>
#include <colorchat>
#define KeysGG_Shop (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 12345678



new fragi[33]=0
new tpstring[1024] 
new gmsgStatusText
new float:speed[33] 
new float:alpha
new ma_speeda[33]=0
new CTSkins[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}
new TSkins[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}
new skinchanged[33]
new chamilosc[33]=0
new brales[33]=0
new ma_zoom[33]=0
new zmienna[33]
new nwidzialnosc[33]=0
public plugin_init() {
	register_plugin("BF2 Shop") 
	register_menucmd(register_menuid("BF2-Shop"), KeysGG_Shop, "PressedGG_Shop")
	register_event("DeathMsg","DeathMsg","a") 
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	//register_clcmd(" /pokaz","pokaz") 
	register_clcmd("say /kup","ShowGG_Shop")
	register_clcmd("say /sklep","ShowGG_Shop")
        register_clcmd("say /shop","ShowGG_Shop")
        //register_clcmd(" /dodaj","dodaj") 
	//register_clcmd(" /pokaz2","UpdateHUD") 
	
	gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
	set_task(0.8, "UpdateHUD",0,_,_,"b")
	

}

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

	//code
	if (kid != vid) 
	fragi[kid] = fragi[kid] + 1
	//set_user_maxspeed(id,-1.0)
	ma_speeda[vid]=0
	brales[vid]=false
	nwidzialnosc[vid]=0
	ma_zoom[vid]=0
	if (skinchanged[vid]) chamilosc[vid]=chamilosc[vid]+1
	if (chamilosc[vid]>3){
	chamilosc[vid]=0
	cs_reset_user_model(vid)
	skinchanged[vid]=false
}

}
public dodaj(id){
fragi[id]=fragi[id]+10	
}
public pokaz(id) {
	format(tpstring,1023,"Aktualnie posiadasz %i Punktow",fragi[id]) 
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(tpstring) 
	message_end() 	
}

public CurWeapon(id)
{
	
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	if (ma_speeda[id]==1) set_user_maxspeed ( id,speed[id])
	if (brales[id]==1)
	{ 
    
    new  clip, ammo 
    new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); 
    new wpn[32] 

    if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE 
    
  
    if ( clip == 0 ) 
    { 

      get_weaponname(wpn_id,wpn,31) 

      if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn)  //TEST 
      give_item(id,wpn) 
      engclient_cmd(id, wpn ) 
      engclient_cmd(id, wpn )
      engclient_cmd(id, wpn ) 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE 
} 
}
	





public ShowGG_Shop(id){
	show_menu(id, KeysGG_Shop, "\rBF2 Shop^n^n\y1:\wMniejsza gravitacja    \r9 pkt^n\y2:\wWieksza szybkosc    \r8 pkt^n\y3:\wZoom    \r10 pkt^n\y4:\wChameleon    \r7 pkt ^n\y5:\wNiewidzialnosc    \r20 pkt^n\y6:\w150 Armoru    \r5 pkt^n\y7:\w+25 hp    \r5 pkt ^n\y8:\wClip ammo    \r15 pkt^n^n\y0:\wWyjscie^n", -1, "BF2-Shop") // Display menu
}



public PressedGG_Shop(id, key) {


	switch (key) {
		case 0: { // 1
			
			new float:grava[33] 
		if (amount(id,9)==1)
		{
			grava[id]=(get_user_gravity ( id )-0.20)
			if (grava[id]<0.20) grava[id]=0.20
			set_user_gravity ( id, grava[id])
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles mniejsza gravitacje.")
		}
	
		}
		case 1: { // 2
		if (amount(id,8)==1){
			speed[id]=(get_user_maxspeed ( id ) +50.0)
			set_user_maxspeed ( id,speed[id])	
			ma_speeda[id]=1
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Wieksza predkosc.")
		}
		}
		case 2: { // 3
			if (amount(id,10)==1){
			if (ma_zoom[id]!=0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Juz masz Zoom'a")
			
			else {
			ma_zoom[id]=1
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Zoom'a do swojej broni masz go dopoki nie zginiesz")
			}
		}
		}
		case 3: { // 4
			if (amount(id,7)==1){
			if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
			if (chamilosc[id]>0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Masz juz Chameleona")
			else {
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Chameleona masz go dopoki nie zginiesz 3 razy")
			if (skinchanged[id]==false) {
			chamilosc[id]=1
			new num = random_num(0,3)
			if (get_user_team(id)==1){
			cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
			}
			else{
			cs_set_user_model(id,TSkins[num])
			}
			skinchanged[id]=true
			}
			}
		}
			}

   
		case 4: { // 5
			if (amount(id,20)==1){
		if (nwidzialnosc[id]!=0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Jestes juz niewidzialny")
		else {//(nwidzialnosc[id]==0)  {
		ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Niewidzialnosc i masz ja dopoki nie zginiesz")
		alpha=122.0
		set_pev(id, pev_renderamt, alpha)
		nwidzialnosc[id]=1
			}
	}
		}
		case 5: { // 6
			if (amount(id,5)==1){
		ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles 150 kamizelki")
		cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM)	
		}
	}
		case 6: { // 7
			if (amount(id,5)==1){
			new zycie[33]
			
			zycie[id]= get_user_health ( id )
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles 25 hp i twoje hp wynosi %i",zycie[id]+25)
			set_user_health ( id, zycie[id] + 25 )
		}
	}
		case 7: { // 8
			if (amount(id,15)==1){
			if (brales[id]==0){
			ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Clip ammo do swojej broni masz je do smierci")
			
			brales[id]=1;
		}
		else  ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Masz juz Clip ammo")
		}
	}
		case 8: { // wyjscie
			
		}
	}
	return key;
}
public UpdateHUD()
{    
	//Update HUD for each player
	for (new id=0; id < 32; id++)
	{	
		//If user is not connected, don't do anything
		if (!is_user_connected(id))
			continue
		
		
		if (is_user_alive(id)) pokaz(id)
}
}
public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	new zoom=cs_get_user_zoom(id)
	new wep=cs_get_weapon_id ( id ) 

	if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) {
		if (ma_zoom[id]==1) {
			if (zoom==CS_SET_SECOND_ZOOM) cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 1)
			else{
			if ((wep==CSW_M4A1)||(wep==CSW_USP)) cs_set_weapon_silen(id,1,0)
			cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1)
		}
			}
		}
	if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1

else zmienna[id] = 0
}
public amount(id,koszt){
if (koszt>fragi[id]) {
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Nie masz wystarczajacej liczy punktow.")
return 0
}
else  {
fragi[id]=fragi[id]-koszt
return 1
}
return fragi[id]
}



#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 17.11.2013 21:28

Zmień:
#include <Engine>

na:
#include <engine>


Jedna literka złej wielkości i wszystko się wali :)
  • +
  • -
  • 0

#3 DziQu

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 17.11.2013 22:19

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

GGshop.sma(27) : error 088: number of arguments does not match definition
GGshop.sma(70) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "hs"
GGshop.sma(87) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(111) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "ammo"
GGshop.sma(111) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "wid"
GGshop.sma(111) : warning 209: function "CurWeapon" should return a value
GGshop.sma(131) : warning 217: loose indentation
GGshop.sma(133 -- 134) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(134) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(134 -- 135) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(135) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(142 -- 143) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(143) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(164) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(185 -- 186) : warning 213: tag mismatch
GGshop.sma(213) : warning 217: loose indentation
GGshop.sma(252) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file GGshop.amxx (compile failed).

Proszę co się stało po zmianie na małą literke. Robiłem tak już wcześniej.



#4 Dragon1020

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2013 06:55

dopisz pod includami

#pragma tabsize 0

 

Wyeliminuje mniejszą część błędów

Co do reszty, próbowałem poprawić ale co w jednej linijce poprawiłem wyskakiwało w dwóch innych :/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: battlefield2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych