←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
set_user_maxspeed zmienia się po zmianie b...

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.11.2013

Siemka ;d

Mam problem, mianowicie chce zrobić moc dla klasy, dzięki której na x sekund będzie mogła być dużo szybsza niż normalnie.

Próbuje jej zmienić prędkość za pomocą:

set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+300)

Ale gdy użyje takie czegoś to prędkość działa tylko dopóki nie zmienie broni, albo nie oddam strzału. Jak zrobić by szybkość była stała niezależnie od wszystkiego? Od razu mówię że nie mogę nic dać na początku rundy, to ma być moc włączana kiedy graczowi się zachce.

Dodawanie punktów w kondycje też nie pomogło, kondycja działa dopiero od następnej rundy :<

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 17.11.2013

Użyj eventu CurWeapon i powtórz w nim ustawienie set_user_maxspeed

 

//edit

Przykład :

public plugin_init() {
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
    new wid = read_data(2)    // Id broni
    new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku
    if (id==5) set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+30);
}

Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 17.11.2013 14:04
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 17.11.2013

Bądź też po prostu ustaw bonusową kondycję przy rozpoczęciu działania:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+230)

a po zakończeniu odliczania zabierz:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-230) 

Takie rozwiązanie na pewno nie będzie kolidowało z codmodem. 

 

Ładny awatar.

 

//Chociaż nie, wycofuję się mam inną wersję coda ;D

 

POWYŻSZE ROZWIĄZANIE NIE DZIAŁA W CODMOD 1.0.

 


Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 17.11.2013 14:08
Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.11.2013

Bądź też po prostu ustaw bonusową kondycję przy rozpoczęciu działania:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+230)

a po zakończeniu odliczania zabierz:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-230) 

Takie rozwiązanie na pewno nie będzie kolidowało z codmodem. 

 

Ładny awatar.

 

//Chociaż nie, wycofuję się mam inną wersję coda ;D

 

POWYŻSZE ROZWIĄZANIE NIE DZIAŁA W CODMOD 1.0.

 

Heh :D Tylko problem tkwi w tym że kondycja jest uwzględniania dopiero na początku rundy ;d próbowałem już wcześniej tego rozwiązania. Ah wycofałeś się :D Avatar fajny bo kiedyś miałem miałem tutaj nick ZielonySmerf :P Twój ładniejszy :&

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 17.11.2013

To z curweapon działa tylko jak dodać warunek że działa tylko gdy moc jest włączona?

Nie działa mi takie coś, chodzi głownie o adrenalinawlaczona[id] == true. gdy takie coś dodam wykorzystanie curweapon nie działa

public cod_class_enabled(id){
    ma_klase[id] = true;
    adrenalinawlaczona[id] = false;
    ResetHUD(id);
    cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE)
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
    cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG)
    cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG)
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public ResetHUD(id){
    wykorzystal[id] = false;
    adrenalinawlaczona[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    
    if(!is_user_alive(id))
        return;
        
    if(wykorzystal[id] ==true)
    {
                client_print(id, print_center, "Nie masz juz adrenaliny w tej rundzie");
    }
    else if(get_user_health(id) < 31)
    {
    
    
        wykorzystal[id] = true;
        adrenalinawlaczona[id] = true;
        CurWeapon(id)
        set_task(30, "WylaczMoc", id)
    

    }

    else
    
    client_print(id, print_center, "Aby zazyc zastrzyk adrenaliny musisz miec ponizej 30hp");
}



public WylaczMoc(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) return;
    
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-200);
    set_user_health(id, 100);
    adrenalinawlaczona[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
    new wid = read_data(2)    // Id broni
    new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku
   
   if(adrenalinawlaczona[id] == true)
    {
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+200);
   }
}

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.11.2013

Polecam tę lekturę:

http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/

Odpowiedz