Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Zmiana napisow granata

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KobcoN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 02.07.2009 19:20

Witam, mam pare problemow/pytan.

Otoz dzis wgralem na serwa plugin, ktory powiadamia o rzuconym granacie w roznym kolorze. Wszyscie pieknie ladno dziala tylko mam 2 prosby, czy dalo by rade zmienic z [Granat Dymny] na
[Granat zamrazajacy] ? (chodzi mi o zmiane napisu o koloru na niebieski.
Tutaj link do plugina: http://amxx.pl/topic... ... y granatow
Tutaj jest screen standardowych granatow oprocz HE: http://img38.imagesh...561/granaty.png
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.07.2009 08:02

/* AMX Mod X
*   Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
*       The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
*       This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
*       Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
*     CREDITS
*       Damaged Soul - colored chat text method
*       p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
	GRENADE_HE,
	GRENADE_FLASH,
	GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_][] = {
	" [wybuchowy]",
	" [zamrazacz]",
	" [granat zamrazajacy]"
}

enum color {
	COLOR_NORMAL,
	COLOR_RED,
	COLOR_BLUE,
	COLOR_GRAY,
	COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_] = {
	COLOR_RED,
	COLOR_BLUE,
	COLOR_BLUE
}

new const g_grenade_weaponid[_] = {
	CSW_HEGRENADE,
	CSW_FLASHBANG,
	CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_] = {
	COLORCODE_NORMAL,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR",
	""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
	RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
	RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
	RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

	g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
	g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
	if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
		return PLUGIN_CONTINUE

	static arg[32]
	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
	if (!equal(arg, g_required_radiotype))
		return PLUGIN_CONTINUE

	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
	new caller = str_to_num(arg)
	if (!is_user_alive(caller))
		return PLUGIN_CONTINUE

	new clip, ammo, weapon
	weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
	for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
		if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
			static text[192]
			new pos = 0
			text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

			get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
			pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
			copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

			new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
			if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
				static teamname[12]
				get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

				if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
					msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
					msg_saytext(id, text)
					msg_teaminfo(id, teamname)

					return PLUGIN_HANDLED
				}
			}

			msg_saytext(id, text)

			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(teamname)
	message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(text)
	message_end()
}
Mam to na swoim zombie, podmień se wybuchowego i zamrazacza jak chcesz
  • +
  • -
  • 0

#3 KobcoN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 03.07.2009 09:47

Ok wielkie dzięki, zaraz je wgram :) I dam pomogl.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych