Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

akceptacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ops321

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Jestem?
Offline

Napisano 02.07.2009 15:26

Niech ktoś poprawi bład co jest źle:
#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 

new gmsgSayText 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("Player Enter", "0.1", "dev.cs.wrocek.com") 
    register_menucmd(register_menuid("Witaj Graczu"),1023,"actionMenu") 
    gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") 
} 

public client_putinserver(id) 
{ 
    if (is_user_bot(id)) 
        return 
    
    set_task(10.0, "dispInfo", id + 1337) 
} 

public client_disconnect(id) 
{ 
    if(task_exists(id + 1337)){ 
        remove_task(id + 1337) 
    } 
} 

public dispInfo(id) 
{ 

    new playerId = id - 1337 
    new nextmap[32] 
    new hostname[32] 
    get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31) 
    get_cvar_string("hostname", hostname, 31) 

    client_print(playerId, print_chat, "* Witaj na serwerze: %s",hostname) 
    client_print(playerId, print_chat, "* Sponsor Serwera: http://Castpol.pl") 
    client_print(playerId, print_chat, "* Sprawy Banow, oraz inne problemy zalatwiamy na FORUM!") 

    prepare_menu(playerId + 1339) 

} 

public prepare_menu(id){ 

    new playerId = id - 1339 

    if(is_user_connected(playerId)){ 
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(playerId) 
        if(team != CS_TEAM_T && team != CS_TEAM_CT) { 
            set_task(10.0,"prepare_menu",id) 
        } else { 
            showMenu(playerId) 
        } 
    } else { 
        remove_task(id) 
    } 

} 

public showMenu(id){ 

        new name[32] 
        get_user_name(id, name, 31) 

        new menuoption[9][64] 
        new menubody[512] 
        new keys = (1<<0)|(1<<1) 
        // Clear string 
        for(new z = 0; z < 9; ++z) 
        { 
        menuoption[z][0] = '^0' 
        } 


        format(menuoption[0], 63, "r1 yNie spamujemy.") 
        format(menuoption[1], 63, "r2 yNie Czitujemy.") 
        format(menuoption[2], 63, "r3 yNie utrudniaj gry innym graczom.") 
        format(menuoption[3], 63, "r4 yNie nadużywaj mikrofonu.")
        format(menuoption[4], 63, "r5 yZachowuj kulturę, gra ma być przyjemnościa.")  
        format(menuoption[5], 63, "r6 yAdmin ma zawsze racje")
        format(menuoption[6], 63, "r7 ypulapek uzywamy raz na 3 sekundy")
        format(menuoption[7], 63, "r8 yspadles kill")
        format(menuoption[8], 63, "r9 yzbugowales pulapke kill")
        format(menuoption[9], 63, "r* y1. wNie Akceptuje") 
        format(menuoption[10], 63, "r* y2. rAkceptuje") 

        format(menubody, 511, "yWitaj Graczu :r^n     %sw^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s", name, menuoption[0], menuoption[1], menuoption[2], menuoption[3], menuoption[4], menuoption[5], menuoption[6], menuoption[7], menuoption[8], menuoption[9], menuoption[10]) 

        show_menu(id, keys, menubody, -1, "Witaj Graczu") 
        return PLUGIN_HANDLED 
} 

public actionMenu(id,key){ 
    switch(key){ 

        case 0: { 
            new num, i, name[32], message[191], players[32] 
            get_players(players,num) 
            get_user_name(id, name, 31) 
            server_cmd("kick #%d ^"Nie Zaakceptowales Zasad^"", get_user_userid(id)) 
            formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, nie zaakceptowal zasad.",name) 
            for(i=0;i<num;i++) 
            { 
                message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) 
                write_byte(players[i]) 
                write_string(message) 
                message_end(); 
            } 
        } 

        case 1: { 

            new num, i, name[32], message[191], players[32] 
            get_players(players,num) 
            get_user_name(id, name, 31) 
            formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, zaakceptowal zasady.",name) 
            client_print(id,print_chat,"* Zaakceptowales Zasady, Powodzenia w Grze") 
            for(i=0;i<num;i++) 
            { 
                message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) 
                write_byte(players[i]) 
                write_string(message) 
                message_end(); 
            } 

        } 


    } 
    return PLUGIN_HANDLED 
}


#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.07.2009 15:29

Szybciej jak działającego kodu użyjesz
  • +
  • -
  • 0

#3 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.07.2009 17:47

poprawiłem kod w twoim 1szym poście, brakowało hash'a przy dyrektywie include. powinno działać.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych