Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] native "entity_get_string JailBreak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gryzon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 09.11.2013 17:01

Witam otóż mam problem z native "entity_get_string w ruletce JB widziałem że naprawiliście to w codzie oraz diablomod czy dalibyście rade tutaj ?

tutaj macie ten kod z sma.

public pfn_touch(ptr, ptd) {	
	if(ptd == 0) return 0

	new szClassName[32]
	entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31)

	if(ptr != 0) {
		new szClassNameOther[32]
		entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)

		if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) {
			new greModel[64]
			entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)

			if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
				new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)

				if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ptr) && GraczSmokeHit[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) Zabij(id, ptr, "world")
			}
		}
	}
	return 0
}

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.11.2013 17:56

zamiast tego użyj pev( entity_id, pev_model, string, len ) albo pev( entity_id , pev_classname, szString, len)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 09.11.2013 21:37

Podałbyś mi cały kod public ?



#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.11.2013 21:48

zamiast tego użyj pev( entity_id, pev_model, string, len ) albo pev( entity_id , pev_classname, szString, len)

A co to zmieni? Nie pisz głupot.


if(!is_valid_ent(ptd))

zamiast
if(ptd == 0)

oraz
if(is_valid_ent(ptr))

zamiast
if(ptr != 0)

  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.11.2013 09:55

nie podał błędu, dlatego napisałem o pev

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 10.11.2013 12:38

Dzięki oboje po plusiku. można zamknąć.



#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 10.11.2013 12:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych