Cześć,
korzystając z innych tematów i kodu, który znalazłem, jak sprawić, aby ten sprite był widoczny zawsze, ale tylko nad konkretną osobą (z wykorzystaniem get_user_authid, bo na SteamID)?
W którym miejscu to się zmienia? Ogólnie wydaje mi się na pierwszy rzut oka, że to powinien być inny event, ale co poza tym?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define TE_PLAYERATTACHMENT 124 new sprite; public plugin_init() { register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0"); } public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/sprite.spr"); public on_ShowStatus(id){ new cel, body get_user_aiming(id, cel, body) if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){ if(get_user_flags(cel) & ADMIN_IMMUNITY){ message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id) write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT) write_byte(cel) write_coord(35) write_short(sprite) write_short(100) message_end() } } }