Informacje w HUD, Director HUD, w konsoli, w czacie, na środku ekranu, death msg i wiele innych są wysyłane za pomocą message_begin wewnętrznie (tj w silniku HLDSa jest to inaczej zrobione, ale ogólnie chodzi o sam kanał komunikacji, jest ten sam co w message begin). Do message_begin możesz przekazać argument typu wiadomości (od tego zależy gdzie się ona wyświetli), każdy typ wiadomości występuje w 2ch odmianach realiable i unrealiable. Realiable wymaga potwierdzenia spowrotem do serwera, że wiadomość została odebrana, unrealiable nie. Po stronie klienta każdy z tych kanałów ma ograniczoną pojemność, jednak przy przekroczeniu unrealiable nowe wiadomości są po prostu ignorowane, przy przekroczeniu realiable... wywala z serwera z w/w komunikatem.
Więc tutaj zależy którym kanałem co zostało wysłane. Jeśli masz do wysłania dużą ilość informacji, które niekoniecznie muszą dotrzeć do klienta (np lista map w konsoli serwera), wybierz kanał unrealiable. Jeśli jest to coś ważniejszego, albo danych nie ma dużo, wybierz realiable.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.