Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Battlefront Lite (Star Wars Mod) - 1.0.0 (22.10.2013)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.10.2013 10:39

Dołączona grafika
Ressources Download : Via Pawndevs.net

.: Description :.

Battlefront Lite (aka. Star Wars Mod) is a mod for Counter-Strike. You can choose between 10 classes and unlock new classes by killing other players. The Mod comes with a basic Deathmatch System, custom Knifes and a new AWP Model.
The Famas (for the first class) can only shoot with burst-fire and all weapons make a laser when they shoot (blue for Jedi (CT) and red for Sith (T)).

.: Requirements :.

  • A Steam Server
  • SQL Database (No NVault this time, sorry folks)
.: Why "Lite" Version? :.

I'm going to extend this mod by a webinterface where people can either use the pre-defined classes by the mod or they can create their own character and customize it via the Interface.
The interface is working with SQL.
But I wanted people be able to have the base mod and add their own shop etc.

.: Classes :.

Dołączona grafika

You can add classes or change the descriptions of the classes from line 160.

.: Defines :.



PHP Code:


// Prefix for Chat Messages
#define GAME_PREFIX "[Battlefront]"

// EXP per Kill
#define GAME_KILL_EXP 15

// Base EXP for calculation
#define GAME_BASE_EXP 465

// Factor to increase req. EXP per Level
#define GAME_EXP_FACTOR 1.337

// Light Factor
#define GAME_LIGHT "f"

// Time to re-generate Force
#define GAME_FORCE_REGEN 0.5

// Time in Seconds to update HUD
#define GAME_HUD_REFRESH 1.0

// Maximum Amount of Force
#define GAME_FORCE_MAX 100
.: CVars :.
  • bf_deathmatch (Default : 1) - If > 0, Deathmatch is enabled
  • bf_dm_time (Default : 5) - Time in seconds when players get respawned
  • bf_obiwan_grav (Default : 0.8) - Gravity for Class Obi-Wan
  • bf_yoda_bgrav (Default : 0.75) - Gravity for Class Yoda Basic
  • bf_yoda_bspeed (Default : 320.0) - Speed for Class Yoda Basic
  • bf_yoda_agrav (Default : 0.70) - Gravity for Class Yoda Advanced
  • bf_yoda_aspeed (Default : 335.0) - Speed for Class Yoda Advanced
  • bf_maul_bgrav (Default : 0.75) - Gravity for Class Maul Basic
  • bf_maul_bspeed (Default : 330.0) - Speed for Class Maul Basic
  • bf_maul_aspeed (Default : 0.70) - Speed for Class Maul Advanced
  • bf_maul_admg (Default : 1.75) - Damage Multiplicator for Class Maul Advanced
  • bf_boba_speed (Default : 335.0) - Speed for Class Boba Fett
  • bf_sidius_grav (Default : 0.67) - Gravity for Class Sidius
  • bf_vader_grav (Default : 0.60) - Gravity for Class Darth Vader
.: Optional Plugins :.
  • Background Sound - I attached the .sma with the music in the ressources pack.
  • Buyzone Range - Disable Buyzone. (Yes, I was too lazy to add that to my plugin.)
.: Media :.

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (battlefront_lite.sma - 47.3 KB) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (battlefront_bg.sma - 5.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych