Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.10.2013 09:16
Nazwa : Ninja
Frakcja : PREMIUM
Bronie : Deagle
Staty :
- Inteligencja : 10
- Zdrowie : 15
- Kondycja : 25
- Wytrzymałość : 10
Opis klasy : Ninja posiada deagla z którego ma 1/5 szans na zabicie, ma także nóż na którym jest mniej widzialny i ma z niego 1/2 szans na zabicie. Ma zmniejszoną grawitacje.
Proszę o nie przesadzenie co do nie widzialności na nożu i grawitacji
P.s Próbowałem robić klasę w generatorze ale nie można zrobić 1/2 z kosy + robi tylko plik .amxx ( jestem nowy, moze cos zle robie)
Klase poproszę na flage :
r - custom level F
Na da się edytować, więc napisze ;d
Poproszę jednak o 1/4 z deagla
Użytkownik CheQ edytował ten post 21.10.2013 19:58
#2
Napisano 22.10.2013 07:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ninja posiada deagla z którego ma 1/4 szans na zabicie, ma także nóż na którym jest mniej widzialny i ma z niego 1/2 szans na zabicie. Ma zmniejszoną grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker]&& random_num(1, 2) == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Sprawdz
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ninja posiada deagla z którego ma 1/4 szans na zabicie, ma także nóż na którym jest mniej widzialny i ma z niego 1/2 szans na zabicie. Ma zmniejszoną grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker]&& random_num(1, 2) == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Sprawdz
Użytkownik Mario6175 edytował ten post 22.10.2013 08:01
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych