@up większość błędów wynika z tego, że perki lub klasy są źle napisane...i właśnie tam trzeba je naprawić ;d
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 24.10.2013 16:20
#42
Napisano 24.10.2013 19:04
+ te błędy zlikwidowałem z moich poprawkach jakiś roczek temu-usunięty problem 1/0 szansy w itemach-przy wyrzuceniu danego przedmiotu, który daje broń (np. awp) wyrzuca także tą broń-uniemożliwienie stawiania min, uruchamiania apteczek, rakiet, dynamitów po śmierci-przy zmianie klasy brak klasowych przedmiotów z poprzedniej klasy np. z sapera na inną i nie posiada już ta klasa min-problem kolidujących umiejętności klasy z itemem rozwiązany (teraz jak szpieg dostanie podręcznik szpiega, ma zwykły ubiór, przy wyrzuceniu itemu też występuje jakiś błąd w tym stylu)-przedmiot po przedmiocie (rakieta odpala się nie razem z miną, lecz osobno)Moim pytaniem jest kiedy wyjdzie ten nowy cod i czym on jeszcze będzie się wyróźniał.
Dzięki, bardzo przydatne informacje. Gdybyś chciał jakoś pomóc proszę o kontakt GG. Numer w profilu
//edit
Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu?
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 24.10.2013 19:07
#43
Napisano 24.10.2013 19:45
Questami bym nie pogardził
#44
Napisano 24.10.2013 19:50
Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu?
Zmień na enumy, będzie ładniej i czytelniej
#45
Napisano 24.10.2013 20:18
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#46
Napisano 24.10.2013 20:21
wszystkiego można spróbować jeśli ma to ułatwić to czemu by nie
#47
Napisano 25.10.2013 07:40
Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu?
a czy byłby problem jakbyś wymyślił rozwiązanie i na enumy i na to? To chyba jest do zrobienia
#48
Napisano 25.10.2013 11:36
Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu?
a czy byłby problem jakbyś wymyślił rozwiązanie i na enumy i na to? To chyba jest do zrobienia
Choć i tak dla tych bardziej zaawansowanych to nie robi znaczenia. Ale to był by dobry pomysł ;]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#49
Napisano 26.10.2013 10:34
Fajnie by było jak by się dało ustawić 1 000 000 LVL bez potrzeby robienia tabelki expa. W obecnej wersji jezeli jest powyzej 45 000 lvl to exp i poziom idzie na -
#50
Napisano 26.10.2013 13:32
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#51
Napisano 26.10.2013 13:41
Raczej jest to ograniczenie, gdyż w pluginie nie mogę ustawić 999999999999999999, gdyż zamieni to na wartość 237 i kilka miejsc po przecinku.
Ehh
Fajnie by było jak by się dało ustawić 1 000 000 LVL bez potrzeby robienia tabelki expa. W obecnej wersji jezeli jest powyzej 45 000 lvl to exp i poziom idzie na -
Dochodzi tutaj ograniczenie co do maksymalnej wielkości trzymanych liczb w pamięci
http://en.wikipedia....nteger_overflow
Obsługa Big Numbers
http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=372994
#52
Napisano 26.10.2013 13:52
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#53
Napisano 26.10.2013 15:23
Proponowałbym dodać skalę trudności do zdobycia dla perków czyli: łatwy, normalny, trudny...
Jakieś nowe statystyki odpowiadające np. za tę skalę trudności
Opcje Ostatniego Bastionu i walnięcie z kolby broni (wiem, niemożliwe)...
Chociaż moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby dodanie BUDOWY WŁASNEJ KLASY od któregoś tam lvl na jakiejś tam klasie podstawowej czyli:
- nazwanie klasy;
- wybranie dla niej broni;
- wybranie dla niej mocy(np. miny, rakiety, niewidzialność,x skoków itd.);
- rozdanie jej jakiś statystyk na początku;
- zapis tej klasy na nick, ip itp.;
Oczywiście wiem że Peyote też człowiek, ale skoro wersja 1 to klasy normalne do wyboru, to czemu 2 nie może bazować na czymś innym hm.?
BlackShoot jest tylko jeden...
#54
Napisano 27.10.2013 00:26
Nie wiem czy było to tutaj już wymieniane/zgłaszane:
Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.
Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.
System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.
#55
Napisano 27.10.2013 11:31
Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.
Obym nie zapomniał ;D
Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.
Jeszcze nie wiem jak zapis zrobię, ale prawdopodobnie to będzię możliwe do zrobienia.
System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.
Statystyki zostaną takie jak były.
#56
Napisano 28.10.2013 22:10
Kolejna propozycja
W grze często zdarza się, że ludzie asystują przy zabiciach, więc moim zdaniem oni także powinni dostawać exp'a.
W układzie:
Asystujący zabrał przeciwnikowi 50% HP - dostaje 50 % EXP'a przewidywanego za zabójstwo, a jeśli zabrał 90% HP to dostaje 90 % EXP'a za zabójstwo.
Jeśli nie wyraźnie wytłumaczyłem to pisać śmiało
#57
Napisano 28.10.2013 22:13
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#58
Napisano 29.10.2013 08:21
a tak w ogóle kiedy on wychodzi ?
#59
Napisano 29.10.2013 08:24
#60
Napisano 06.11.2013 12:46
Co oczywiście zwiększa zużycie CPU, tworząc nowe zmienne. Pytanie do autora, będzie Pan używać Array'e Trie, czy zwykłe ?
Zwykłe, taki kod będzie łatwiejszy do modyfikacji dla przeciętnych użytkowników.
(Ew. jak się dowiem, że serwery nie dają rady to można zmienić ;D)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
Szukam ekipy do serweraNapisany przez DejV2212 , 21.01.2024 |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych