Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CODMod 2.0 temat ogólny

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#21 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2013 20:15

Wgranie prostego dodawania mocy klasom(pisalem ci juz o tym), czyli np.:

cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

ma_bh(id, 1)

ma_dodatkowe_dmg(id, 10, 0.3)

}

etc.

 

Tak pamiętam, i jak styknie mi czasu to coś takiego dodam ;)

 

 

Możesz używać również tutora :) Naprawdę ciekawy efekt. :) I możesz dodać tez menu admina ^^

 

Nie lubię tutora bo mi się buguje na moim ukochanym nonsteamie i nie chce mi się naprawiać :D


  • +
  • -
  • 1

#22 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2013 20:32

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HP BUG"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"

#define CHANNEL 1

#define FRAMES 10

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");



}

public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)

{

if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)

{

  set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

dzieło R3X'a u mnie na CoD działa 

 

http://amxx.pl/topic...-fix-bug-z-0hp/

przed sec znalazłem nie wiem czy działa 


  • +
  • -
  • 0

#23 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 19.10.2013 21:34

Ja mam pewną propozycję i z góry piszę, że to tylko propozycja i może się niektórym podobać, a niektórym nie :D

 

Zmiana perków na itemy jak w grze "LeagueOfLegend". Nie zdobywamy perków tylko kupujemy w specjalnym sklepie itemy, które resetują się co mape.

Bonusy itemów mogą być takie jak perków:

- większy procent niewidzialności,

- więcej procent obrażeń,

- szybkość strzału,

- regeneracja HP,

- szansa na odbicie/blok strzału,

- szybkość ruchu,

i inne, do wyboru do koloru :)

 

Oczywiście można dodać "składanie" itemów, wyjaśnienie? (Potrzebna by była wtedy nowa waluta: "złoto").

 

Item dodający 20 % do obrażeń normalnie kosztuje 5000 złota. Mozemy czekać aż zdobędziemy tyle kasy lecz możemy kupić słabszy item np. dodający 5% do obrażeń za 1500 złota i wtedy cena główego itemu zmniejsza się do 3500 (5000-1500), lecz po kupnie głównego przedmiotu słabsze itemy kasują się. Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem :D

 

 

Pomysł na zarobek w sklepie? Itemy specjalnie dla VIP'ów lub niżesze ceny w sklepie :)

 

Drugi pomysł to itemy w klasa nieograniczone (przykład rakietki), lecz dostępne tylko co określony czas, np. co 1 minutę jedna.

 

Kolejny pomysł to już widziany na paru serwerach system many (energia), zużywana podczas używania umiejętności i regenerująca się w czasie gry, lub można do tego dodać tzw. poty - miksturki odnawiające poziom many lub dodatkowe itemy do sklepu na większą ilość many :)

 

Wiem, zaczęrpniete z innych gier, lecz może innych nakieruje ten post na inne (dużo ciekawsze) propozycje :D

 

Pozdrawiam :)

 


  • +
  • -
  • 0

#24 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 19.10.2013 21:44

w 100% działa fix od darkgl na podstawie orpheu

co do Pana powyżej to jest cod mod a nie league of legends


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#25 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 19.10.2013 21:44

@

Karras 

to jest codmod nie lol mod. Lol mod pewnie wyjdzie na początku 2014roku


  • +
  • -
  • 0

#26 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.10.2013 21:46


Lol mod pewnie wyjdzie na początku 2014roku

A kto wypuszcza??


  • +
  • -
  • 0

#27 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2013 21:53

za dużo LoLa xD

 

co do tematu może jakieś grupy czy coś takiego ? 

hm i jeszcze klasa nr 1. którą generujemy sami i mamy możliwości tam od lvl czyli miny od np 10 lvl

a i możemy wybrać tylko 1 umiejętność ( dodatek ) do klasy 

no i oczywiście bronie od lvl


  • +
  • -
  • 0

#28 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 19.10.2013 21:59

OO dobry pomysł umiejętności od poziomu

np medyk

1 lvl zwykła apteczka

25 lvl morfina zwiększa życie przez 50 sekund o 50%

50 lvl reanimacja

75 lvl % na zmartwychwstanie

 

wybierając klasę wyskakuje menu a w nim opis ^^


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#29 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 19.10.2013 22:10

 


Lol mod pewnie wyjdzie na początku 2014roku

A kto wypuszcza??

 

Nie wiem, ja tam wole już Dote 2 od tego LoL'a :D Przy najmiej w Docie jest się "równym" względem postaci i gra jest bardziej urozmaicona :D

 

Ps. Dodaj Fix od Dark'a GL :D Z tym bug 0hp


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 19.10.2013 22:11

  • +
  • -
  • 0

#30 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 19.10.2013 22:28

Spokojnie to tylko propozycja, QTM. Peyote może coś lepszego wymyśli :P

 

Lecz teraz mam kolejną propozycję, zdobywanie perków nie po zabójstwach lecz poprzez podnoszenie paczek wypadajacych po zabiciu :)


  • +
  • -
  • 0

#31 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2013 23:15

2 błędy znalezione na naszym Cod modzie zgłoszone przez graczy

 

1. wbijamy lvl na klasie X zmieniamy na Y i mamy pk do dodania na klasie X

a 2 to w innym temacie napisze


  • +
  • -
  • 0

#32 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 19.10.2013 23:44

Qtm czy będzie spora różnicy między nowym a starym cod modem?

pytam z ciekawości i czy będzie problem ze starymi pluginami?

również mógł byś zastąpić huda tym 2 że można wyświetlić na raz 12 czy 14 informacji


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#33 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 09:43

ze starymi nie będzie problemów już było o tym pisane

a ten inny hud widziałeś jak to wygląda ;) ?



nie mogę edytować ;x

proszę o połączenie przez moderatora

naprawa błędu:
mamy 1/1 z awp wybieramy he rzucamy zmieniamy na awp i mamy he 1/1 ;D
  • +
  • -
  • 0

#34 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 11:48

Bug 0hp w taki czy inny sposób będzie załatany.

 

mamy 1/1 z awp wybieramy he rzucamy zmieniamy na awp i mamy he 1/1 ;D

 

Dzięki za info ;)

 

Szczególne podziękowania dla Benio101, za niezbędne ujemne punkty reputacji! Jeszcze raz bardzo dziękuję, nie poradziłbym sobie bez nich! :)

 

 


dasiek (20.10.2013 12:00):
to ja dodam od Siebie (jak w przypadku każdego zupełnie niepotrzebnego dopowiedzenia w sprawie reputacji) Czekam na podziękowania.

  • +
  • -
  • 4

#35 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.10.2013 11:56

To dla motywacji :D ( Chodzi o NS ? ) :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#36 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 14:14

*
Popularny

Qtm czy będzie spora różnicy między nowym a starym cod modem?

pytam z ciekawości i czy będzie problem ze starymi pluginami?

również mógł byś zastąpić huda tym 2 że można wyświetlić na raz 12 czy 14 informacji

 

CODMod 2.0 będzie w pełni zgodny ze starymi klasami oraz perkami ;)

 

To dla motywacji  :D ( Chodzi o NS ? )  :D

 

Patrz na to nie wpadłem, tak czy inaczej chociaż posiadam wersję steam, nonsteam jest dla mnie dużo wygodniejszy do testowania, a nawet gry ;)

 

CheQ dziękuję bardzo za ujemną reputację za to, że skomentowałem fakt iż dostałem ujemną reputację :) Po co po -1? jedźcie po -832! Trochę poczucia humoru ludziska xD


Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 20.10.2013 14:21

  • +
  • -
  • 6

#37 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 20.10.2013 14:26

Podstawa - optymalny, w 100% działający zapis SQL w Nowym Codzie powinien się znaleźć ;)


Dołączona grafika

#38 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2013 21:15

w 100% działa fix od darkgl na podstawie orpheu

Chyba nie... Przeczytaj moje posty w tamtym temacie i nie wprowadzaj innych w błąd.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#39 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.10.2013 15:06

Co do Bug'a z HP to na wszystkich COD'ach używam sposobu sebul'a i działa wyśmienicie ;)

Link do tematu : http://amxx.pl/topic...-fix-bug-z-0hp/

 

Nie spotkałem się dotąd z problemem.

 

Dobrze byłoby dodać od razu HP w HUD ;)

 

I poprawić to :

 

public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i < 32; i++)

Na to :

public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i <= 32; i++)

 


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#40 Lost

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.10.2013 15:32

+ te błędy zlikwidowałem z moich poprawkach jakiś roczek temu
 
-usunięty problem 1/0 szansy w itemach
-przy wyrzuceniu danego przedmiotu, który daje broń (np. awp) wyrzuca także tą broń
-uniemożliwienie stawiania min, uruchamiania apteczek, rakiet, dynamitów po śmierci
-przy zmianie klasy brak klasowych przedmiotów z poprzedniej klasy np. z sapera na inną i nie posiada już ta klasa min
-problem kolidujących umiejętności klasy z itemem rozwiązany (teraz jak szpieg dostanie podręcznik szpiega, ma zwykły ubiór, przy wyrzuceniu itemu też występuje jakiś błąd w tym stylu)
-przedmiot po przedmiocie (rakieta odpala się nie razem z miną, lecz osobno)
 
 
Moim pytaniem jest kiedy wyjdzie ten nowy cod i czym on jeszcze będzie się wyróźniał.
 

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych