Witam, jestem dość zszokowany i zbulwersowany po tym zdarzeniu jakie nastąpiło przed kilkoma minutami.
oto kod w którym jest problem i działają złe moce :
new iTrack = find_ent_by_tname(-1, "track1")
new Float:Velocity[3]
client_print(0, 3, "=============================== 1 %d", iTrack);
if(is_valid_ent(iTrack))
{
entity_set_aim(iEnt, iTrack, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, 0);
velocity_by_aim(iEnt, pev(iEnt, pev_monster_speed), Velocity)
entity_set_vector(iEnt, EV_VEC_velocity, Velocity)
client_print(0, 3, "=============================== 2");
}
co jest nie tak? wszystko śmiga, tylko na singlu.
serwer nie wykonuje tego :
if(is_valid_ent(iTrack))
i się zacina. Czemu? nie wiem. Na singlu śmiga, wypisuje ============...==2 i potwory idą, a na serwerze postawia tylko jednego, JEDNEGO! i kod się urywa przed if'em. I w ogóle wszystkie funkcje działają nieteges...
Na singlu aż miło, na serwerze d*pa.
Proszę o pomoc. ;c