←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
mniejsza grawitacja na nożu

  • +
  • -
Chory H - zdjęcie Chory H 13.10.2013

Jak zrobic mniejsza grawitacje i widzocznosc na nozu
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 13.10.2013

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

{

set_user_gravity(id, 0.5

}

else

{

set_user_gravity(id, 1.0)

Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 13.10.2013

Nie masz nawiasu zamkniętego

 

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

{

set_user_gravity(id, 0.5)

}

else{

set_user_gravity(id, 1.0)

}

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 13.10.2013

Ale klamerki nie zauwazyles ; *

@EDIT

 

Miała być jeszcze niewidka

kod z generatora klas + funkcja gravity:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "XXX";
new const opis[]    = "Mniejsza widocznosc i gravi na nozu";
new const bronie    = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
set_user_gravity(id, 0.5)
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 1.0)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Chory H - zdjęcie Chory H 14.10.2013

a gdzie tu zmienic np. żeby było 200/800 grawitka?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 14.10.2013

set_user_gravity(id, 1.0)

1.0 - normalny skok (800/800)

0.5 - średnia grawitka (400/800)

0.3 - mała grawitacja (240/800)

Zmień 0.5 na 0.3

Odpowiedz

  • +
  • -
Moskit97 - zdjęcie Moskit97 28.04.2016

A jak do tego dodać żeby ta niewidzialność tylko podczas kucnięcia działała ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 29.04.2016

Sprawdzasz, najlepiej w cmdstart czy gracz kuca. Jezeli tak to ustawiasz taka i taka widocznosc a jezeli nie to resetujesz.

Odpowiedz

  • +
  • -
Moskit97 - zdjęcie Moskit97 29.04.2016

No dzięki za szczegułowe info

Odpowiedz

  • +
  • -
Moskit97 - zdjęcie Moskit97 30.04.2016

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
       
new const nazwa[]   = "Assassin";
new const opis[]    = "Wpisza /assassin aby uzyskac informacje";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
  
 register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
 {
  client_print(id, print_chat, "[Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
 }
 
 
 
 give_item(id, "weapon_hegrenade");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Dreyck");
 
 
 
 return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
 ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
 if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
 
 new flags = pev(id, pev_flags);
 
 if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 {
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 }
 else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 1;
 
 return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
 if(!is_user_connected(idattacker))
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if(!ma_klase[idattacker])
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if (get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET )
 
       
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
 
 return HAM_IGNORED;
}
 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
 
{
 
if(!ma_klase[id])
 
return;
 
 
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 23);
 
set_user_gravity(id, 0.33)
 
}
 
else
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
set_user_gravity(id, 1.0)
 
}
 
}

 

 

 

 

Jak do tego dopisać żeby niewidzialność działała tylko podczas kucania z nożem ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 30.04.2016

Sprawdź

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Moskit97 - zdjęcie Moskit97 01.05.2016

Niewidzialność działa dokładnie tak jak powinna natomiast grawitacja działa nie tylko na kosie

 

 

 

edit: Ale już sobie z tym poradziłem :) Dzięki za pomoc


Użytkownik Moskit97 edytował ten post 01.05.2016 16:48
Odpowiedz