//
// Autor: c0m4r
// ga.lamarr.pl
//
hostname "
CS-Ciechanowiec"
// nazwa serwera
sv_contact "" // mozesz tutaj wpisac swoj adres e-mail
sv_region "3" // region, do ktoego nalezy serwer (3 oznacza Europe)
// Hasla
sv_password "" // haslo dostepu do serwera
rcon_password "XXXX" // haslo rcona, Dzięki niemu mozna zmieniac ustawienia serwera gdy jest on uruchomiony
// Ustawienia ogolne
sv_timeout "120" // Po jakim czasie (w sekundach) gracz jest odlaczany od serwera gdy sie zbyt dlugo podlacza
sv_allowdownload "1" // umozliwia pobieranie plikow z serwera
sv_downloadurl ""
// adres alterantywnego serwera HTTP/
FTP do pobierania plikow z serwera
sv_allowupload "1" // umozliwia wysylanie plikow na serwer, czyli korzysatnie z wlasnych sprayow przez graczy
sv_send_logos "1" // pozwala na wysylanie przez serwer nowych sprayow graczom
sv_send_resources "1" // wlacza wysylanie wszystkich chronionych zasobow graczom
pausable "0" // wlaczenie tej funkcji umozliwia zatrzymywanie rozgrywki w dowolnym momencie jej trwania
sv_gravity "800" // domyslna wartosc grawitacji na serwerze
sv_cheats "0" // wylacza komendy typu noclip, god itp.
sv_aim "0" // wylacza autocelowanie
// Rozgrywka
mp_autokick "0" // automatycznie wyrzucaj graczy za TK oraz nieaktywnosc
mp_autoteambalance "0" // balans druzyn
mp_buytime "0.25" // czas, w ktorym mozna kupowac bronie wyrazony w minutach. Wartosc 0.25 to 25 sekund.
mp_c4timer "30" // czas do wybuchu bomby
mp_chasecam "0" // obserwatorzy moga korzystac ze wszystkich kamer. Wartosc 1 to czarny ekran po zabiciu.
mp_fadetoblack "0" // gdy wlaczone gracz widzi tylko czarny ekran i wlasny HUD po tym jak zginie
mp_falldamage "1" // gdy gracz spada z wysokosci traci punkty zycia
mp_flashlight "1" // umozliwia korzystanie z latarki
mp_footsteps "1" // slychac kroki przeciwnika
mp_forcechasecam "0" // 0-Mozna obserwowac wszystkich 1-Tylko swoja druzyne 2-Widac tylko cialo gracza
mp_freezetime "5" // czas zatrzymania graczy na spawnie przed rozpoczeciem rozgrywki
mp_friendlyfire "1" // 0 oznacza, ze gdy strzelasz do graczy ze swojej druzyny, nie traca punktow zycia
mp_friendly_granades_damage "0" // nie tracisz punktow zycia od granatow rzuconych przez graczy z wlasnej druzyny
mp_hostagepenalty "2" // wyrzuca gracza po zabiciu dwoch zakladnikow
mp_limitteams "2" // limit roznicy graczy w druzynach (2 graczy wiecej moze posiadac druzyna przeciwna)
mp_roundtime "2.5" // czas trwania rundy
mp_timelimit "25" // czas trwania mapy
// Ponizsze komendy sa opcjonalne, mozna usunac sprzed nich dwa ukosniki i ustawic ich wartosc be je uaktywnic
//mp_maxrounds "" // maksymalna ilosc rund zanim serwer zmieni mape
//mp_winlimit "" // maksymalna ilosc wygranych zanim serwer zmieni mape
// Ustawienia siecowe
sv_maxrate "25000" // Maksymalna przepustowosc z jaka serwer wysyla informacje do gracza. 1000=~1KB/s.
sv_minrate "2500" // Minimalna przepustowosc (j.w.)
sv_maxupdaterate "100" // Maksymalna ilosc pakietow, ktore gracz moze otrzymac od serwera w ciagu jednej sekundy.
sv_minupdaterate "20" // Minimalna ilosc pakietow, ktore gracz otrzymuje od serwera w ciagu jednej sekundy.
sys_ticrate "200" // Maksymalna ilosc FPS, jaka moze osiagnac serwer.
// Jezeli nie mamy wyraznej potrzeby nie zwiekszamy wartosci tej komendy.
// Nie sluchamy rowniez bajek o wyzszosci 1000 FPS nad innymi. To bzdury.
// Nie ma sensu ustawiac wiecej niz 200 FPS
// Rozmowy glosowe
sv_voiceenable "1" // Umozliwia rozmowe glosowa na serwerze
sv_voicequality "5" // Jesli chcesz zmniejszyc obciazenie maszyny przez serwer ustaw mniejsza wartosc (np. 3)
sv_voicecodec "voice_speex" // Kodek wykorzystywany do rozmowy glosowej.
sv_alltalk "1" // 1 - kazdy slyszy kazdego, 0 - tylko druzyna slyszy co mowisz
// Pliki konfiguracyjne
servercfgfile "server.cfg" // ustala domyslny plik konfiguracyjny serwera
mapchangecfgfile "server.cfg" // ustala plik konfiguracyjny, ktory wczytywany jest przy zmianie mapy
// Wczytywanie banow
exec "banned.cfg" // wczytuje bany zalozone na STEAM_ID
exec "listip.cfg" // wczytuje bany zalozone na adresy IP