Witam,
Mógłby mi ktoś podać kod na 5(+int) obrażeń z m3 ?
Może to być bylejaka klasa tylko z obrażeniami 5(+int) z m3
Użytkownik Drizzt edytował ten post 27.09.2013 18:05
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.09.2013 18:05
Witam,
Mógłby mi ktoś podać kod na 5(+int) obrażeń z m3 ?
Może to być bylejaka klasa tylko z obrażeniami 5(+int) z m3
Użytkownik Drizzt edytował ten post 27.09.2013 18:05
Napisano 27.09.2013 18:09
CoD nowy / stary?
Napisano 27.09.2013 18:10
Nowy
Napisano 27.09.2013 18:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "M3 Master"; new const opis[] = "Ma M3 z nich 5DMG + 10 INT = 1DMG"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Proszę
Napisano 27.09.2013 18:14
A co edytować, żeby np.
1 int = 1dmg ?
Napisano 27.09.2013 18:19
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits); // Tutaj 0.1 oznacza ze 10pkt to 1 dmg a zeby bylo 1DMG=1pkt to robisz 1.0 zaamiast 0.1
Napisano 27.09.2013 18:22
Serdecznie dziękuję !
Napisano 27.09.2013 18:23
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 27.09.2013 19:39
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych