public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new name[32];
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%% XP)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_A ? "Head Admin" : "Gracz", hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
get_user_name(id, name, 31);
new hp = get_user_health(id);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%% XP)]^n[Item: %s (%i%%)]^n[Grupa: %s]^n[Bank: %i]^n[Zdrowie: %d]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A ? "Head Admin" : "Gracz", cod_get_user_coins(id), hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}